raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2016-04-05 12:11

Vasario mėnesį svetainių lankytojų daugėjo, bet jų aktyvumas krito

Po sausio mėnesio svetainių lankomumo augimo, vasarį lankytojai buvo pasyvesni. Nors realių vartotojų buvo daugiau visose platformose, jų sukurtų puslapių peržiūrų bei svetainėse praleisto laiko kreivė leidosi žemyn.

Prie „gemiusAudience“ tyrimo taip pat prisijungė naujas darbo skelbimų portalas cvzona.lt (49 517 realių vartotojų ir 470 733 puslapių peržiūros).

Svetainių lankytojų skaičius augo visose platformose

 

Vasario mėnesį asmeniniais kompiuteriais naršė 1 855 535 realūs vartotojai (1,04%), telefonais naudojosi 961 401 (3,58%) internautas, o naršančių planšetėmis skaičius augo iki 297 256 (7,13%).

Asmeniniais kompiuteriais besinaudojančių realių vartotojų skaičius augo 13-oje iš TOP25 svetainių.

PC naršanti auditorija labiausiai augo svetainėse kasvyksta.lt (6,59%), alio.lt (6,58%) ir draugas.lt (4,94%).

Tarp svetainių, kuriose lankytojų dalis mažėjo žymiausiai, buvo gismeteo.lt (-30,08%), alfa.lt (-15,17%) ir moteris.lt (-8,71%).

Iš visų 104-ių tyrimo dalyvių, geriausiai sekėsi rinka.lt (37,80%), lsveikata.lt (10,21%) ir f-1.lt (9,26%).

Didžiausias PC naršančios auditorijos kritimas vasario mėnesį buvo ziniur.lt (-44,49%), darnipora.lt (-41,05%) ir taupiems.lt (-40,59%).

Realių vartotojų, kurie naršymui rinkosi telefonus, daugėjo 17-oje iš TOP25 svetainių.

Čia lyderiavo alio.lt (12,85%), tamo.lt (9,27%) ir cvbankas.lt (8,72%).

Mažėjo besidominčių orais gismeteo.lt (-30,40%), taip pat svetainėmis diena.lt (-8,31%) bei moteris.lt (-8,08%).

Iš visų „gemiusAudience“ dalyvių, pritraukti telefonais naršančius vartotojus geriausiai sekėsi shopspy.lt (29,52%), tiketa.lt (22,00%) ir f-1.lt (21,53%).

Didžiausią auditorijos dalį prarado rc.lt (-40,27%), gismeteo.lt (-30,40%) ir sportas.lt (-22,38%).

Planšečių TOP25 rezultatai gerėjo 20-yje svetainių.

Planšetėmis naršančių realių vartotojų skaičius labiausiai augo svetainėse kasvyksta.lt (17,37%), tavovaikas.lt (13,92%) ir tamo.lt (10,89%).

Didžiausios lankytojų dalies neteko gismeteo.lt (-24,19%), alfa.lt (-4,16%) ir zave.lt (-2,39%).

Vertinant visų 104-ių svetainių rezultatus, matome, kad planšečių auditorija sparčiausiai augo portaluose bznstart.lt (66,34%), tiketa.lt (33,18%) ir cvbankas.lt (23,88%).

Žymiausiai naršančių planšetėmis mažėjo svetainėse darnipora.lt (-55,82%), taupiems.lt (-53,96%) ir sportas.lt (-31,09%).

Labiausiai krito naršymui planšete skiriamas laikas

 

Bendras naršymui skirtas laikas vasario mėnesį krito. Asmeninių kompiuterių naudotojai tam skyrė 17 412 957 valandas (-8,19%), naršantys telefonais – 6 129 774 val. (-7,71%), o pasirinkę planšetes – 1 303 498 val. (-9,49%).

Vienas internautas naršymui PC per mėnesį vidutiniškai skyrė 9 val. 23 min. (-9,13%), telefonu – 6 val. 22 min. (-10,91%), o planšete – 4 val. 23 min. (-15,51%).

Primename, kad pagal „gemiusAudience“ tyrimo metodologiją, į laiko apskaitą įtraukiamos tos puslapių peržiūros, kurių trukmė vienai puslapio peržiūrai neviršija 30 min., ilgiau trunkančių puslapių peržiūrų laikas į statistiką nepatenka.

Visas svetainėse tam tikru įrenginiu naršant praleistas laikas yra prilyginamas 100%. Toliau pateikiama, kokia laiko dalis tenka konkrečiai svetainei.

Asmeniniais kompiuteriais naršanti auditorija didesnę laiko dalį skyrė 14-ai iš TOP25 svetainių.

Didžiausias PC laiko dalies augimas fiksuotas svetainėse manodienynas.lt (21,62%), alio.lt (21,05%) ir cvbankas.lt (15,91%).

Labiausiai mažėjo laiko dalis skiriama gismeteo.lt (-46,08%), tv3.lt (-16,94%) ir darnipora.lt (-10,26%).

Telefonų naudotojų skiriamo laiko dalis didėjo 15-oje iš TOP25 portalų.

Rezultatyviausi pagal šio rodiklio augimą vasarį buvo aruodas.lt (24,24%), alio.lt (24,14%) ir manodienynas.lt (20,00%).

Labiausiai telefonų auditorijos įsitraukimas mažėjo gismeteo.lt (-48,81%), tv3.lt (-20,38%) ir delfi.lt (-4,40%).

Planšetes pasirinkę internautai santykinai daugiau laiko praleido 16-oje iš TOP25 svetainių.

Šiuo atžvilgiu pirmavo alio.lt (25,53%), taip pat daugiau laiko planšečių naudotojai praleido manodienynas.lt (15,25%) ir aruodas.lt (13,92%).

Laiko dalis labiausiai sumenko svetainėse gismeteo.lt (-45,37%), tv3.lt (-20,83%) ir ieskok.lt (-9,09%).

Vasario mėnesį puslapių peržiūrų mažėjo

 

Sausio mėnesį gerokai išaugęs lankytojų aktyvumas trumpiausią metų mėnesį krito. Asmeniniais kompiuteriais atversti 983 896 398 puslapiai (-8,22%), telefonais – 558 108 034 (-8,09%), o planšetėmis – 91 559 410 (-12,47%).

PC srautas didėjo tik 7-iose TOP25 svetainėse.

Labiausiai PC puslapių peržiūrų skaičius augo svetainėse musumazyliai.lt (9,94%), alio.lt (9,87%) ir manodienynas.lt (6,70%).

Žymiausiai PC puslapių peržiūrų skaičius mažėjo gismeteo.lt (-48,42%), one.lt (-17,22%) ir ieskok.lt (-16,58%).

Telefonais kuriamų puslapių peržiūrų skaičius išaugo 11-oje iš TOP25 svetainių.

Labiausiai telefonais kuriamas srautas augo alio.lt (16,20%), aruodas.lt (11,97%) ir tamo.lt (11,16%).

Didžiausias telefonų puslapių peržiūrų skaičiaus kritimas fiksuotas gismeteo.lt (-49,72%), tv3.lt (-19,36%) ir 15min.lt (-17,62%).

Planšetėmis kuriamų puslapių peržiūrų skaičius išaugo 6-iose iš TOP25 svetainių.

Ryškiausiai planšetėmis kuriamas srautas augo skelbimų portaluose alio.lt (11,91%), aruodas.lt (9,59%) ir musumazyliai.lt (7,43%).

Labiausiai planšetėmis kuriamų puslapių peržiūrų mažėjo gismeteo.lt (-49,05%), tv3.lt (-26,40%) ir 15min.lt (-20,75%).

Visų tyrime dalyvaujančių svetainių sąrašą galite rasti: www.audience.lt

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

apžvalga

Sektorius

Žiniasklaida

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį