raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2015-04-01 14:23

Vasarį aktyviausi internautai naršė planšetėmis

Vasarį aktyviausi internautai naršė planšetėmis

Trumpiausias metų mėnuo daugumai interneto svetainių nebuvo palankus – mažėjo tiek jų auditorija, tiek puslapių peržiūrų skaičius. Vis dėlto vasaris pateikė ir šiek tiek netikėtumų. Verslo naujienų svetainė vz.lt tapo ketvirtu pagal PC auditorijos dydį naujienų portalu, aplenkdama neseniai susijungimų procese dalyvavusį alfa.lt.

Be to, itin išaugo moterims skirtų svetainių lankytojų skaičius. Hipotezė, jog tai galėjo būti susiję su Šv. Valentino diena nepasitvirtino: trijuose didžiausiuose moterims skirtuose portaluose vasario 14-oji buvo tarp 7-ių mažiausiai lankytojų atvedusių dienų, o moteris.lt atveju, kaip tik tuomet realių vartotojų skaičius buvo mažiausias. Pasirodo, kad labiausiai lankytojai į šias svetaines plūdo mėnesio gale. Tendencija, jog vasaris yra sėkmingas mėnuo moterims skirtam turiniui, iškilo dar pernai.

Vis dėlto tai nereiškia, kad vasarį internete daugėjo moterų – jų skaičius sumažėjo 0,38%, o štai vyrų buvo 0,10% daugiau.

Internautai rinkosi didesnius ekranus

 

Vasarį 5,86% daugėjo lankytojų, naršančių planšetėmis – iki 303 734 realių vartotojų. Internautų, kurie naudojosi PC, skaičius išliko stabilus – 1 814 236 (-0,15%), o telefonų naudotojų buvo 2,06% mažiau – 796 351.

PC lankytojų skaičius didėjo 8-iose TOP25 svetainėse.

1 pav. Daugiausiai PC realių vartotojų vasario mėnesį sulaukusių svetainių TOP25

Geriausiai sekėsi svetainei moteris.lt, kurios PC auditorija išaugo 19,08%. Joje gerokai daugėjo lankytojų vyrų (40%), o tai reiškia, kad vienas iš trijų portalo skaitytojų vasarį buvo vyras. Apžvelgiant auditorijos pokyčius pagal amžių, žymiausiai augo 35-44 m. ir 45-54 m. grupės (po 23%).

Antroji žymiai augusi svetainė buvo cosmopolitan.lt (10,40%), kurioje labiausiai didėjo moterų (16%) ir 55-74 m. amžiaus lankytojų (17%) skaičius.

Demotyvacijos.lt sulaukė 9,55% daugiau lankytojų. Svetainėje taip pat žymiau augo moteriška auditorija (14%), o humoro poreikis labiausiai didėjo 25-34 m. amžiaus grupėje (27%).

Daugiausiai auditorijos prarado perlas.lt (-17,85%), svetainėje apsilankė penktadaliu mažiau vyrų (-19%) bei ketvirtadaliu mažiau 25-34 m. amžiaus auditorijos (-26%).

Orų svetainėje gismeteo.lt internautų skaičius krito 15,08%. Ji sulaukė gerokai mažiau 15-24 m. amžiaus jaunuolių (-27%) bei lankytojų iš Marijampolės ir kaimo tipo gyvenviečių (po -24%).

Trečioji topo svetainė, kuriai PC auditorijos atžvilgiu vasarį sekėsi prasčiau buvo klubas.lt (-11,61%). Labiausiai mažėjo lankytojų vyrų (-16%) ir 7-14 m. vaikų (-32%).

Iš 137-ių vasarį tyrime dalyvavusių svetainių, PC auditorija augo tik 29-iose, dar 3 portalai į tyrimą grįžo po pertraukos.

Vasarį labiausiai augusios ir kritusios svetainės (pagal PC realių vartotojų skaičių)Vasarį telefonų tope rodyklės nusviro žemyn – auditorija augo tik 1-oje svetainėje.

Daugiausiai telefonų realių vartotojų vasario mėnesį sulaukusių svetainių TOP25

Vienintelė daugiau telefonų naudotojų pritraukusi svetainė buvo skelbiu.lt (0,04%). Nepaisant to, kad prarado dalį auditorijos, kai kurie portalai bendrame kontekste sugebėjo žymiai pagerinti savo pozicijas – moteris.lt tope pakilo 6-iomis pozicijomis į viršų, o diena.lt – 5-iomis.

Labiausiai telefonais naršanti auditorija mažėjo svetainėse gismeteo.lt (-22,04%), vinted.lt (-19,65%) ir tvprograma.lt (-19,16%).

Vasario svetainių, kurių auditorija naršo planšetėmis, TOP25 atrodo optimistiškiausiai – daugiau lankytojų sulaukė 16 jo svetainių.

Daugiausiai planšečių realių vartotojų vasario mėnesį sulaukusių svetainių TOP25

Labiausiai planšečių auditorija augo moterišką auditoriją pritraukiančiose svetainėse moteris.lt (16,26%), manonamai.lt (13,69%) ir cosmopolitan.lt (10,02%).

Didžiausios auditorijos dalies neteko perlas.lt (-16,56%), gismeteo.lt (-10,96%) ir klubas.lt (-10,41%).

Puslapių peržiūrų mažėjo

 

Vasarį labiausiai traukėsi PC puslapių peržiūrų skaičius – jų mažėjo 11,58% iki 1 143 930 739. Peržiūrų telefonais skaičius krito 7,12% ir siekė 342 553 375 puslapius. Ne taip ryškiai mažėjo planšetėmis sukurtų puslapių kiekis – iki 76 034 831 (-1,83%).

PC srautas visose TOP25 svetainėse mažėjo.

Svetainių, turinčių daugiausiai PC puslapių peržiūrų vasario mėnesį, TOP25

Labiausiai PC puslapių peržiūrų skaičius krito svetainėse gismeteo.lt (-26,17%), tamo.lt (-23,14%) ir manodienynas.lt (-22,31%).

Telefonų srauto topas atrodo kiek optimistiškiau – 6-ių svetainių rezultatai gerėjo.

Svetainių, turinčių daugiausiai telefonų puslapių peržiūrų vasario mėnesį, TOP25

Labiausiai didėjo portalo alfa.lt turinio paklausa (9,47%). Taip pat augo į moteris orientuotų svetainių tarpmergaiciu.lt (7,21%) ir panele.lt (5,57%) telefonais atidaromų puslapių skaičius.

Kitame spektro gale taip pat atsidūrė naujienų portalas – lrytas.lt (-27,22%). Pektadaliu srautai mažėjo svetainėse gismeteo.lt (-22,15%) ir manodienynas.lt (-21,07%).

Didesnio planšečių naudotojų dėmesio sulaukė du trečdaliai topo svetainių – 17.

Svetainių, turinčių daugiausiai planšečių puslapių peržiūrų vasario mėnesį, TOP25

Labiausiai išaugo susidomėjimas musumazyliai.lt skelbimais (13,82%), pažintimis svetainėje ieskok.lt (12,45%) ir naujienomis portale alfa.lt (11,63%).

Naršantys planšetėmis gerokai mažiau puslapių atvertė lrytas.lt (-23,80%), gismeteo.lt (-15,13%) bei klubas.lt (-9,47%).

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

apžvalga

Sektorius

Žiniasklaida

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį