raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2015-05-28 08:30

Susidomėjimas multimedija internete balandį šiek tiek mažėjo

Multimedija internete balandį sulaukė mažiau dėmesio. Nors PC auditorija išliko tokio pat dydžio 395 820 (-0,07%), peržiūrų skaičius mažėjo 4% – iki 4 312 057, o laidoms vieno vartotojo per mėnesį skiriamas laikas trumpėjo 15 min. ir siekė 3 val. 25 min. Vis dėlto tai atspindi bendras balandį internete vyravusias tendencijas – įsitraukimas mažėjo tiek naujienų, tiek pramogų portaluose.

Atsižvelgiant į tai, kad dalis tyrimo dalyvių savo turinį mobiliuosiuose įrenginiuose transliuoja per programėles, kurios nepriima slapukų, kuriais galėtų dalintis su naršyklėmis, telefonais ir planšetėmis naršančios auditorijos statistika šioje apžvalgoje nepateikiama. Taip pat iš tyrimo pasitraukė lrt.lt.

Interneto radijo ir televizijos turinio populiarumas tarp PC žiūrovų balandžio mėnesį

Nepaisydama vyraujančių tendencijų, tv3play.lt žiūrovų auditoriją per mėnesį išsiaugino 10%.

Interneto radijo ir televizijos svetainių populiarumo pokyčiai balandžio mėnesį (PC realūs vartotojai)

Lankytojų prieaugis taip pat pakėlė tv3play.lt turinio peržiūrų skaičių, nors vidutinis vienam žiūrovui tenkančių peržiūrų skaičius mažėjo 7%.

Interneto radijo ir televizijos svetainių populiarumo pokyčiai balandžio mėnesį (puslapių peržiūros)

Powerhitradio.lt buvo vienintelė svetainė, kurioje augo vieno klausytojo per mėnesį praleidžiamas laikas.

Interneto radijo ir televizijos svetainių populiarumo pokyčiai balandžio mėnesį (laikas)

Daugiausiai žiūrovų pritraukė žinios, o daugiausiai peržiūrų - serialas

 

Balandį labiau žiūrimos buvo tv3play.lt laidos. Pirmąją poziciją pagal žiūrovų skaičių išlaikė Zinios.lt, tačiau „alfa.lt Naujienos“ taip pat buvo itin populiarios – laida užėmė tvirtą antrą poziciją tiek pagal žiūrovų, tiek pagal peržiūrų skaičių.

Tarp 15-os balandį daugiausiai žiūrovų sulaukusių laidų dominavo tv3play.lt programos (iš viso 10).

Daugiausiai PC naršančių realių vartotojų balandį pritraukusios laidos.

Labiausiai auditoriją augino parodijų laida „Pakartok!“ (93%), o daugiausiai žiūrovų prarado „Farai“ (-18%). Tarp daugiausiai auditorijos pritraukusių laidų balandį buvo ir dvi naujienos – „Eksperimentas: Katleris Iš Panevėžio“ ir „Lietuva“.

Vertinant laidas pagal peržiūrų skaičių taip pat dominavo tv3play.lt, kurios programos užėmė 11 iš 15-os pozicijų.

Daugiausiai PC peržiūrų balandį sulaukusios laidos.

Labiausiai balandį populiarėjo serialas „Tobula kopija“, kurio peržiūrų skaičius išaugo 276%, o labiausiai susidomėjimas mažėjo laida „Gyvenimo bangos“ (-37%).

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

apžvalga

Sektorius

Žiniasklaida

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį