Sausio mėnesio apžvalga: pilkuoju sezonu lietuviai ieškojo darbo ir planavo atostogas
Sausio mėnesio gemiusAudience duomenų failas yra pirmasis po svetainių reitingavimo pasikeitimo, kai pagrindiniu rodikliu reitinguojant Lietuvos interneto svetaines tapo praleisto laiko dalies visame internete rodiklis (angl. Time Share – Internet). Šiuo pokyčiu siekiama dar tiksliau atspindėti interneto portalų lankomumą bei skatinti kokybišką svetainių turinį.
Sausio mėnesį augo dauguma interneto svetainių tiek pagal praleisto laiko dalies rodiklį, tiek realių vartotojų skaičių bei puslapių peržiūras. Metų pradžioje ypač daugėjo susidomėjusių darbo skelbimais bei planuojančių naujas atostogas.
Taip pat, norime atkreipti dėmesį, jog keitėsi Delfi grupės pavadinimas į Ekspress Grupp.
Praleisto laiko dalis visame internete
Sausį internautai visais įrenginiais naršė ilgiau nei gruodį: kompiuteriu vienas interneto vartotojas naršė vidutiniškai 7 val. 27 min (15,12%), telefonais 7 val. 17 min (15,15%), o planšetėmis 3 val. 25 min (18,21%). Visais įrenginiais vienas internautas vidutiniškai naršė 12 val. 7 min. (15,44%).
Pagal laiko dalies visame internete rodiklį daugiausia augo darbo skelbimų portalas cvbankas.lt (72,55%) bei pigių kelionių svetainė makalius.lt (61,54%). Taip pat po žiemos atostogų į mokyklas grįžę vaikai augino elektroninio dienyno svetainę manodienynas.lt (44,17%).
Realūs vartotojai
Sausio mėnesį asmeniniais kompiuteriais naršė 1 483 080 (-0,16%) realių vartotojų, besinaudojančių telefonais buvo 1 354 254 (0,02%), planšečių vartotojų - 470 994 (-0,15%), o visais įrenginiais praėjusį mėnesį naršė 1 859 390 (-0,16%) realių vartotojų.
Pagal realius vartotojus labiausiai augo cvbankas.lt svetainė: kompiuteriais naršančių vartotojų buvo 49,69% daugiau nei gruodį, telefonų vartotojų – 45,12% daugiau, planšečių – 42,76%, o visose platformose – 38,41% daugiau nei mėnesį prieš tai.
Puslapių peržiūros
Kompiuterių naudotojai sausį atvertė 546 124 964 puslapius (17,36%), naršantys telefonais – 944 598 862 (15,46%), pasirinkę planšetes – 128 894 584 (21,67%), o visais įrenginiais buvo atversta 1 619 618 409 (16,57%) puslapiai.
Didžiausi puslapių peržiūrų augimai užfiksuoti darbo skelbimų svetainėje cvbankas.lt (89,37%), el. dienyne manodienynas.lt (59,51%), orų prognozių svetainėje gismeteo.lt (42,51%) bei nekilnojamo turto skelbimų svetainėje aruodas.lt (41,57%).
Video
Video platformose, pagal video peržiūras (angl. stream views) augo visos gemiusAudience tyrime dalyvaujančios video svetainės. Pagal bendras video peržiūras didžiausias augimas užfiksuotas lnk.lt svetainėje (30,34%).
Turinio tipas
analizė ir infografikasŠalis
Lietuva