Sausį didėjo susidomėjimas Lietuvos aktualijas atspindinčiu vaizdo turiniu

Sausio mėnesį interneto multimedijos kanalų rezultatai gerėjo. Video turinys internete populiarėjo tarp visų įrenginių naudotojų.
Internautų, kurie klausėsi radijo arba žiūrėjo televiziją asmeniniais kompiuteriais buvo 623 896 (16,26%), tam naudojusių telefonus buvo 123 686 (41,06%), o planšetes – 57 479 (15,74%).
Atsižvelgiant į tai, kad dalis tyrimo dalyvių savo turinį mobiliuosiuose įrenginiuose transliuoja per programėles, kurios nepriima slapukų, telefonais ir planšetėmis naršančios auditorijos statistika atskiroms svetainėms nepateikiama.
Internetinės televizijos žiūrovų skaičius augo
Lyginant sausio ir gruodžio mėnesių multimedijos svetainių duomenis, situacija keitėsi žymiai. Gruodžio mėnesį augęs „Power Hit Radio“ klausytojų skaičius krito, o likę kanalai sparčiai augo:
Bendras vaizdo peržiūrų ir radijo perklausų skaičius augo 59,74%. Aktyviausi buvo „DELFI TV“ žiūrovai – video peržiūrų daugėjo 83,64%.
Vaizdo peržiūrų skaičius žymiai padidėjo ir kituose kanaluose. Sausį „LNK GO“ žiūrovų aktyvumas didėjo 38,49%, o „TV3 Play“ video peržiūrų daugėjo 30,67%. Be to 2,99% išaugo perklausų kiekis internetiniame radijuje „Power Hit Radio“.
Daugėjant vaizdo peržiūrų, augo ir kanaluose praleistas auditorijos laikas.
Labiausiai auditorijos skiriamo laiko dalis – 27,77% - didėjo „DELFI TV“ platformoje. Vis dėlto lyderio pozicijoje tvirtai laikosi „TV3 Play”, kuriai tenka daugiau nei pusė viso auditorijos laiko.
Didžiausias kritimas - internetiniame radijuje „Power Hit Radio“ (-19,06%).
Sausį žiūrovus domino naujienos ir aktualijos
Sauso mėnesį vyriškos auditorijos augimas buvo dvigubai didesnis negu moteriškos: vyrų skaičius augo 22%, moterų – 11%. Labiausiai populiarėjo aktualijų bei naujienų laidos: bendra jų auditorija išaugo beveik 30%, vidutinis laikas tenkantis vienam žiūrovui augo 62%, o šios tematikos video peržiūrų padaugėjo perpus (47%).
Geriausias mėnesio rezultatas priklauso „TV3 Play“ rubrikai „Lietuva“: jos auditorija išaugo beveik tris kartus, o peržiūrų skaičius – du su puse karto.
Taip pat sausį itin populiarėjo „DELFI TV“ rubrika „Sportas“, jos auditorija išaugo 88%, peržiūrų skaičius padidėjo daugiau nei dvigubai, o vidutinis žiūrovo skiriamas laikas augo beveik du kartus.
„LNK GO“ portale labiausiai augo laidos „Valanda su Rūta“ auditorija (40%), peržiūrų skaičius (47%) bei vidutinis vieno realaus vartotojo skiriamas laikas (25%).
Apie „gemiusStreamAudience“ — tai tyrimas, kuris matuoja internete transliuojamo turinio (video, audio) auditoriją ir jos elgseną. Video/ audio peržiūros matuojamos nuo to momento, kai vartotojas pradeda žiūrėti/ klausytis įrašo (po reklaminių intarpų). Tyrime dalyvauja 7-74 m. Lietuvos gyventojai, užpildę elektroninį klausimyną bei svetainės, kuriose įdiegti tyrimo skriptai. Atliekamas kas mėnesį.