raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2018-05-15 12:08

Pirmasis duomenų failas po metodologijos pasikeitimo

Balandžio mėnesio gemiusAudience duomenų failas yra pirmasis po metodologijos pasikeitimo, kuriuo yra siekiama ne tik skaidrinti, bet ir dar tiksliau išmatuoti Lietuvos interneto rinką.

 

Ypatingas dėmesys buvo skiriamas telefonais naršančiųjų vartotojų srauto fiksavimo tobulinimui - mobiliojo telefono statistikos duomenys gaunami atskirai įvertinus mobiliųjų svetainių, Facebook platformos bei mobiliųjų aplikacijų srautus. Kitaip sakant, tas pats turinys, kurį žmogus pasiekia skirtingais kanalais yra įvertintas apskaičiuojant kiekvieno kanalo pasiekiamumą atskirai ir pateikiamas  galutinius skaičius su persidengimu tarp jų.

Taip pat buvo patobulintas kompiuterių srauto matavimas pritaikant darbo ir namų (angl. home and work) technines platformas.

Siekiant skaidresnio interneto rinkos matavimo sukurta rubrikų medžių URL struktūra, kuri tiksliai identifikuoja kur nukeliauja kiekvienos rubrikos lankomumo srautas.

Be to, atsirado nauja „mobile“ (liet. mobilūs įrenginiai) platforma, apjungianti telefonų bei planšečių įrenginius ir parodanti persidengimą tarp jų. Taip pat jau galima matyti ir visų platformų (angl. total) bendrą interneto vartotojo sociodemografinį profilį (iki šiol buvo galima matyti tik kiekvienos platformos atskirai).

Realūs vartotojai

 

Balandžio mėnesį asmeniniais kompiuteriais naršė 1 600 202 realūs vartotojai, besinaudojančių telefonais buvo 1 312 141, planšečių vartotojų - 325 761, o visais įrenginiais praėjusį mėnesį naršė 1 812 817 realūs vartotojai.

 

Praleistas laikas

 

Praėjusį mėnesį vienas internautas naršymui visais įrenginiais vidutiniškai skyrė 11 val. 38 min. (-12,28%).

Balandžio mėnesį internautai visais įrenginiais naršė trumpiau nei kovą: kompiuteriu naršė 7 val. 3min (-15,65%), telefonais 6 val. 36min (-3,88%), o planšetėmis 3 val. 28 min (-11,30%).

Primename, kad pagal „gemiusAudience“ tyrimo metodologiją, į laiko apskaitą įtraukiamos tos puslapių peržiūros, kurių trukmė vienai puslapio peržiūrai neviršija 30 min., ilgiau trunkančių puslapių peržiūrų laikas į statistiką nepatenka.

Visas svetainėse tam tikru įrenginiu naršant praleistas laikas yra prilyginamas 100%. Toliau pateikiama, kokia laiko dalis tenka konkrečiai svetainei.

 

Puslapių peržiūros

 

Kompiuterių naudotojai balandį atvertė 560 904 170 puslapių (-15,82%), naršantys telefonais – 762 305 018 (-7,34%), pasirinkę planšetes – 75 421 378 (-16,95%), o visais įrenginiais buvo atversta 1 398 630 566 (-12,85%) puslapiai.

 

 

Taip pat norime priminti, kad https://opa.gemius.lt/ tinklapį pakeitė https://rating.gemius.com/, kuriame galima matyti visiškai tikslius (ne prognozinius) realių vartotojų statistikos duomenis.

Raktažodis

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

analizė ir infografikas

Sektorius

Tyrimai

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį