raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2015-10-06 08:59

Mobiliaisiais įrenginiais naršantys internautai renkasi „Samsung“

Mobiliaisiais įrenginiais naršantys internautai renkasi „Samsung“

Kone pusė Lietuvos mobiliojo srauto sukuriama „Samsung“ telefonais ir planšetėmis. Tai yra geriausias šio gamintojo rezultatas, vertinant dvyliką rinkų, kurias išanalizavo „Gemius“.

Kitose šalyse dėl populiariausiojo vardo „Samsung“ varžosi su „Apple“. Į aktyviausiai naršymui naudojamų įrenginių trejetukus taip pat patenka tokie prekės ženklai kaip „LG“, „Sony“ ir „Nokia“.

Tyrimas apima 2015 m. liepos mobilųjį srautą Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos, Baltarusijos, Čekijos, Kroatijos, Rusijos, Slovakijos, Slovėnijos, Ukrainos ir Vengrijos interneto svetainėse. 

„Samsung“ pirmauja daugumoje rinkų

 

„Samsung“ yra numeris vienas devyniose šalyse. Pietų Korėjos gamintojo rinkos dalis svyruoja nuo 26% Rusijoje ir Ukrainoje, kuriose jam tenka antroji vieta, iki 49% Lietuvoje.

Likusiose trijose šalyse – Rusijoje (50%), Ukrainoje (41%) ir Estijoje (34%) – pirmauja „Apple“. Amerikiečių įmonės įrenginiams mažiausiai srauto tenka Čekijoje ir Lenkijoje (po 20%).

Pažvelgus į visus penkis įvairių šalių trejetukuose esančius prekės ženklus, aišku, kad Centinės ir Rytų Europos internautai pirmenybę teikia Azijos gamintojams – už „Samsung“ rikiuojasi Pietų Korėjos „LG“ ir Japonijos „Sony“.

TOP 3 gamintojai

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

analizė ir infografikas

Sektorius

Technologijos

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį