raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2015-05-29 13:12

Lietuvos interneto rinka: pokyčiai pagreitį įgavo dar 2014-aisias [ataskaita]

Lietuvos interneto rinka: pokyčiai pagreitį įgavo dar 2014-aisias [ataskaita]

Pastaruosius mėnesius interneto reklamos rinkos dalyviai įdėmiai seka sparčiai besikeičiančią situaciją – aukščiausias pozicijas užimančių žaidėjų persistumdymą, svetainių susijungimus ir naujus projektus. Vis dėlto šios tendencijos pagreitį įgavo dar 2014-aisiais. Todėl kviečiame prisiminti ryškiausius praėjusių metų įvykius Baltijos šalyse.

Ataskaitoje „Online landscape 2014. Baltics“ pateikiama ne tik statistika (populiariausios ir labiausiai augusios svetainės, socio-demografiniai duomenys), bet ir ekspertų komentarai. Lietuvos interneto rinkos ypatumus ir potencialą vertina Gryta Balserytė (Gemius Baltic), Ričardas Baltaduonis (lrytas.lt), Vytautas Benokraitis (delfi.lt), Marius Marčenkovas (Dentsu Aegis Network), Linas Paulikas (Mindshare) ir Linas Šiautkulis (Adnet Media).

Į iškarpinę> Spausdinti

Sektorius

Žiniasklaida

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį