Liepos mėnesio apžvalga: marinavimo sezonas ir skelbimų paieška
Įpusėjus vasarai, liepos mėnesį, Lietuvos interneto vartotojai internete praleido kur kas daugiau laiko nei birželį. Didžiausio jų dėmesio sulaukė receptų svetainės bei nekilnojamo turto, automobilių bei kitokių skelbimų portalai.
Liepos mėnuo taip pat buvo dėkingas ir naujienų portalams. Didelių renginių ir įvykių gausa, tokių kaip Lietuvos Respublikos prezidento inauguracija, išaugino beveik visų didžiausių Lietuvos naujienų portalų puslapių peržiūrų skaičių vidutiniškai apie 15%.
Be to, prie tyrimo praėjusį mėnesį prisijungė dvi svetainės – santarve.lt (51 316 realūs vartotojai) bei udiena.lt (25 157 realūs vartotojai).
Time Share – Internet
Praėjusį mėnesį vienas internautas naršymui visais įrenginiais vidutiniškai skyrė 9 val. 7 min. (7,73%).
Liepą internautai visais įrenginiais naršė kur kas ilgiau: kompiuteriu 6% ilgiau, telefonais bei planšetėmis apie 10% ilgiau nei birželį.
Pagal laiko pasidalijimą internete, TOP25 svetainių sąraše, didžiausias augimas užfiksuotas lamaistas.lt svetainėje – ši paaugo 67,86%. Tikėtina, kad įtakos tam galėjo turėti prasidėjęs marinavimo sezonas.
Real Users
Liepos mėnesį kompiuteriais naršė 1 293 157 (-0,13%) realūs vartotojai, besinaudojančių telefonais buvo 1 252 800 (-0,02%), planšečių vartotojų buvo 583 743 (-0,06%), o visais įrenginiais praėjusį mėnesį naršė 1 827 985 (0,03%) realūs vartotojai.
Praėjusį mėnesį, TOP25 svetainių sąraše, pagal realius vartotojus visose platformose didžiausias augimas užfiksuotas gaspadine.lt (64,06%) svetainėje. Taip pat augo tokios svetainės kaip: paslaugos.lt (22,68%), etaplius.lt (16,28%), lamaistas.lt (15,78%).
Page Views
Kompiuterių naudotojai liepą atvertė 390 459 937 (16,21%) puslapius, naršantys telefonais – 849 897 631 (13,96%), pasirinkę planšetes – 105 972 045 (15,42%), o visais įrenginiais buvo atversta 1 346 329 614 (14,72%) puslapių.
Praėjusį mėnesį, TOP25 svetainių sąraše, pagal puslapių peržiūras visose platformose didžiausi augimai užfiksuoti lamaistas.lt (58,28%) bei etaplius.lt (50,18%) svetainėse. Taip pat pagal puslapių peržiūras augo tokios svetainės kaip: cosmopolitan.lt (33,09%), moteris.lt (32,11%), autobilis.lt (29,83%) bei krepsinis.net (21,05%).
Stream
Liepos mėnesį, pagal video svetainių laiko pasiskirstymą internete visose platformose (angl. Streaming Time Share) didžiausias augimas užfiksuotas Delfi Video (166,10%). Ši video svetainė augo ryškiausiai pagal visas platformas.
*Video turinys, transliuojamas per Youtube grotuvą, nėra įtraukiamas į gemiusAudience tyrimo duomenis