Lapkritį internautus traukė specializuotos svetainės
Lapkritį prie kompiuterių prisėdo daugiau vyrų, o internautus itin domino specializuoti vyrams arba moterims skirti portalai. Be to, dvigubai daugiau kompiuteriais naršančių vartotojų domėjosi Kauno aktualijomis. Didelio populiarumo taip pat sulaukė elektroniniai dienynai.
Prie tyrimo rudens pabaigoje prisijungė maisto naujienų portalas vmgonline.lt (16 887 PC realūs vartotojai, 91 151 puslapių peržiūra).
Daugėjo tik telefonų naudotojų
Lapkritį asmeniniais kompiuteriais naršė 1 781 176 internautai (-0,16%), besinaudojančių telefonais daugėjo iki 891 992 (4,22%), o naršančių planšetėmis mažėjo iki 285 654 realių vartotojų (-2,78%).
Nepaisant šiek tiek mažėjusio bendro lankytojų skaičiaus, PC auditorija išaugo 18-oje iš TOP25 svetainių.
Labiausiai didėjo kasvyksta.lt PC auditorija (11,72%), tarp sparčiausiai augusių taip pat buvo diena.lt (8,34%) ir 5braskes.lt (8,20%).
Ryškiausiai lankytojų mažėjo svetainėse alfa.lt (-7,05%), gismeteo.lt (-6,92%) ir manonamai.lt (-6,33%).
Vertinant visas „gemiusAudience“ tyrime dalyvaujančias svetaines, geriausiai pritraukti PC auditoriją sekėsi geradieta.lt (31,98%), galjuokauji.lt (31,08%) ir ria.ru (30,60%).
Daugiausiai internautų prarado ziniur.lt (-16,52%), shopspy.lt (-16,37%) ir f-1.lt (-11,70%).
Internautų, kurie naršymui rinkosi telefonus, daugėjo net 23-ose TOP25 svetainėse.
Telefonais naršančių realių vartotojų labiausiai daugėjo svetainėse 5braskes.lt (35,59%), moteris.lt (25,91%), diena.lt (21,08%).
Lankytojų nežymiai mažėjo tik svetainėse autogidas.lt (-0,67%) ir plius.lt (-0,55%).
Vertinant visas „gemiusAudience“ tyrime dalyvaujančias svetaines, telefonais naršančių realių vartotojų labiausiai daugėjo svetainėse vyriskai.lt (72,74%), nuolaidos.lt (50,64%) ir zave.lt (47,18%).
Ryškiausiai auditorija mažėjo kurstoti.lt (-20,96%), bznstart.lt (-16,27%) ir day.lt (-13,29%).
Planšečių TOP25 optimizmo buvo mažiau – lankytojų daugėjo 12-oje svetainių.
Geriausiai sekėsi portalams 5braskes.lt (8,11%), draugas.lt (6,62%) ir moteris.lt (6,01%).
Didžiausią planšetėmis naršančių lankytojų dalį prarado gismeteo.lt (-8,03%), manonamai.lt (-6,95%) ir plius.lt (-6,24%).
Vertinant visas „gemiusAudience“ tyrime dalyvaujančias svetaines, planšetėmis naršanti auditorija žymiausiai išaugo ria.ru (45,88%), nuolaidos.lt (37,87%) ir galjuokauji.lt (33,62%).
Šio įrenginio naudotojų labiausiai mažėjo svetainėse ehr.lt (-33,33%), vanile.lt (-25,45%) ir iq.lt (-25,00%).
Telefonus pasirinkę internautai naršė aštuntadaliu ilgiau
Visų įrenginių naudotojai lapkritį naršė ilgiau: naudojantys PC tam skyrė 18 542 983 valandas (6,94%), telefonų naudotojai – 5 907 465 (13,27%), o naršantys planšetėmis – 1 163 190 valandų (9,54%).
Primename, kad pagal „gemiusAudience“ tyrimo metodologiją, į laiko apskaitą įtraukiamos tos puslapių peržiūros, kurių trukmė vienai puslapio peržiūrai neviršija 30 min., ilgiau trunkančių puslapių peržiūrų laikas į statistiką nepatenka.
Visas svetainėse tam tikru įrenginiu naršant praleistas laikas yra prilyginamas 100%. Toliau pateikiama, kokia laiko dalis tenka konkrečiai svetainei.
PC auditorija didesnę laiko dalį skyrė 14-ai iš TOP25 svetainių pagal šį rodiklį.
Labiausiai praleidžiamo laiko dalis augo elektroniniuose dienynuose manodienynas.lt (15,48%), tamo.lt (13,74%) ir portale lrytas.lt (11,83%).
Žymiai mažesnę laiko dalį PC naršantys internautai skyrė svetainėms musumazyliai.lt (-20,56%), ieskok.lt (-12,37%) ir vinted.lt (-11,11%).
Telefonų naudotojų praleidžiamo laiko dalis didėjo 6-iose iš TOP25 svetainių.
Geriausiai išlaikyti telefonų naudotojų dėmesį sekėsi manodienynas.lt (20,63%), tamo.lt (13,04%) ir delfi.lt (8,54%).
Labiausiai telefonų laiko dalis mažėjo svetainėse musumazyliai.lt (-17,11%), hotnot.lt (-15,91%) ir ieskok.lt (-14,50%).
Naršantys planšetėmis sąlyginai daugiau laiko praleido 8-iose iš TOP25 svetainių.
Labiausiai planšečių naudotojų praleidžiamo laiko dalis didėjo svetainėse tamo.lt (14,56%), manodienynas.lt (12,66%), basketnews.lt (6,25%) ir 5braskes.lt (6,25%).
Mažesnę savo naršymo laiko dalį internautai skyrė portalams musumazyliai.lt (-27,27%), gismeteo.lt (-10,00%) ir autogidas.lt (-8,74%).
Puslapių peržiūrų skaičius augo nepriklausomai nuo įrenginio
Naršantys PC lapkritį atliko 1 035 943 974 puslapių peržiūras (0,45%), telefonų naudotojai – 518 192 043 (8,90%), o naršantys planšetėmis – 83 498 060 (2,62%).
PC srautas išaugo 10-yje iš TOP25 svetainių.
PC auditorijos aktyvumas labiausiai didėjo svetainėse kasvyksta.lt (19,31%), tamo.lt (17,30%) ir manodienynas.lt (17,21%).
Žymiausiai atverstų puslapių kaičius mažėjo svetainėse musumazyliai.lt (-18,42%), lrytas.lt (-12,53%) ir vinted.lt (-7,49%).
Telefonų srautas didėjo 19-oje iš TOP25 svetainių.
Gerokai didesnio lankytojų aktyvumo sulaukė manodienynas.lt (33,05%), delfi.lt (25,25%) ir tamo.lt (24,79%).
Labiausiai telefoninių puslapių peržiūrų mažėjo lrytas.lt (-9,58%), musumazyliai.lt (-7,00%) ir ieskok.lt (-3,12%).
Didesnio pasisekimo tarp naršančių planšetėmis sulaukė 16 iš TOP25 svetainių.
Puslapių atvertimų planšetėmis labiausiai daugėjo tamo.lt (21,65%), manodienynas.lt (21,31%) ir tv3.lt (14,29%).
Prasčiau lapkritį sekėsi musumazyliai.lt (-21,75%), lrytas.lt (-10,14%) ir tarpmergaiciu.lt (-8,17%).