raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2015-03-18 14:59

Kurias svetaines pasirinkti reklamos kampanijoms?

Kiek efektyvu rodyti skalbimo miltelių reklamą vaikams arba pranešti apie lūpų dažų išpardavimą vyrams? Tiek reklamos agentūroms, tiek reklamos užsakovams reikia patikimų duomenų, leidžiančių pasiekti tikslinę interneto auditorijos grupę.

Didesnis tikslinės auditorijos tankis

 

Daugelis rinkodaros specialistų siekia sužinoti, kuriose svetainėse jie gali efektyviausiai panaudoti reklamos biudžetą tam, kad pasiektų tam tikros socio-demografinės grupės vartotojus (pavyzdžiui, skirstant pagal lytį, amžių, veiklos sritį arba pajamas). Kurios svetainės geriausiai atitinka jų lūkesčius? Į šį klausimą gali atsakyti auditorijos intensyvumo indeksas (affinity index (AI)).Tai yra rodiklis, kuris atspindi tam tikros grupės vartotojų santykį svetainėje, palyginus jį su visa interneto auditorija.

Jei AI viršija 100, susiduriame su indekso perviršiu – tai yra, svetainėje konkrečios grupės atstovų, pavyzdžiui, 18-25 m. vyrų, dalis yra didesnė nei internete apskritai. Jei indeksas yra 200, tai reiškia, kad svetainėje tokio amžiaus vyrų dalis yra dviguba, lyginant ją su dalimi, kurią ši grupė sudaro tarp šalies internautų. O taip pat ir du kartus didesnę tikimybę, kad reklaminė žinutė pasieks tuos, kuriems ji yra skirta.

Kuriose svetainėse daugiausiai lankosi vyrai arba moterys?

 

Didžiausia tikimybė, kad informacija pasieks vyrą, yra svetainėje autogidas.lt – joje AI siekia 136, o vyrai šioje svetainėje sudaro 65% visų lankytojų. Moteris lengviausiai pasiekti svetainėje moteris.lt – AI čia taip pat siekia 136, o dailiosios lyties atstovės šiuo atveju sudaro 72% portalo auditorijos (gemiusAudience, 2015 m. sausis). Didžiausia vaikų (7-14 m.) koncentracija yra svetainėje tamo.lt (AI – 219), o vyriausią auditoriją (55-74 m.) labiausiai tikėtina pasiekti svetainėje moteris.lt (AI – 158)(gemiusAudience, 2015 m. sausis).

Kaip išreikštas AI?

 

AI iš tiesų yra išreikštas procentais, tačiau skaitytojo patogumui „%” ženklas nėra rašomas. Skaičiuojant auditorijos intensyvumo indeksą, vertės, į kurias atsižvelgiama, taip pat yra išreiškiamos procentais: tikslinės grupės pasiekiamumo procentas yra dalinamas iš kontrolinės grupės pasiekiamumo procento, o gautas rezultatas dauginamas iš šimto. Pavyzdžiui, jei tikslinės grupės pasiekiamumas tam tikroje svetainėje yra 20%, o kontrolinėje grupėje (visose šalies svetainėse) tos pačios grupės dalis yra 10%, auditorijos intensyvumo indeksas bus 200.

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

gidas

Sektorius

Reklama

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį