Kuo vertingas „gemiusAudience“ tyrimas?

Kodėl internete veikiančiai žiniasklaidai verta audituoti savo svetaines „gemiusAudience“ tyrime? Kokie jo privalumai planuojant reklamos kampanijas internete? Atsakymus į šiuos klausimus rasite „Gemius“ gide.
Yra keletas rodiklių, kurie yra reikšmingi tiek interneto žiniasklaidos priemonėms, tiek reklamos pirkėjams. Vienas iš jų yra realūs prekių ir paslaugų vartotojai, kurie lankosi svetainėje. Realūs vartotojai yra rodiklis, kurį daugiau nei prieš dešimtmetį rinkoms pristatė „Gemius“. Jis matuojamas „gemiusAudience“ tyrime, kurio inovatyvi metodologija leidžia apskaičiuoti realius vartotojus užuot pateikusi slapukų skaičių (vadinamuosius unikalius lankytojus/ vartotojus). Tai žinant tiek elektroninei žiniasklaidai, tiek reklamdaviams lengviau įgyvendinti efektyvias reklamos kampanijas internete.
Didesnės e-žiniasklaidos pajamos
Interneto leidėjai siekia kuo didesnio reklamos plotų pelningumo. Būtent tam pasitarnauja „gemiusAudience“. Tyrimas parodo, kokios yra svetainių bei garso ir vaizdo turinio auditorijos socio-demografinės charakteristikos. Ši informacija leidžia ne tik įvertinti savo svetainės lankomumą, bet ir pasilyginti su konkurentais bei nustatyti savo padėtį rinkoje.
Ji parodo, kuriose svetainėse lankosi daugiausiai vyrų arba tėvų auginančių vaikus, koks turinys labiausiai domina didesnes nei vidutines pajamas turinčius internautus, kur daugiausiai laiko praleidžia lankytojai turintys aukštąjį išsilavinimą arba didžiųjų miestų gyventojai. Tokie duomenys e-žiniasklaidai tampa argumentu siekiant didesnių pajamų.
Optimizuotos reklamos kampanijų išlaidos
Reklamos pirkėjai savo ruožtu siekia kuo tikslingiau išnaudoti turimą biudžetą – reklaminę žinutę savo tiksliniam vartotojui ištransliuoti kuo mažesnėmis sąnaudomis. Remdamiesi „gemiusAudience“ duomenimis, jie gali rinktis labiausiai kampanijos tikslus atitinkančius reklamos kanalus. Optimizuodami savo rinkodaros veiksmus, reklamdaviai gali vadovautis ne tik socio-demografinėmis charakteristikomis, bet ir įvertinti kuriose svetainėse tikslinės grupės lankytojų tankis yra didžiausias (aukštas affinity indeksas), koks yra auditorijos persidengimas pasirinktose svetainėse ir kaip dažnai tikslinis vartotojas lankosi tam tikroje svetainėje (bei tuo remiantis nustatyti reklamos rodymo ribojimus).
Lietuvoje „gemiusAudience“ tyrimas apima svetaines, kuriose įdiegti tyrimo skriptai. Tarp jų yra tiek didieji rinkos žaidėjai, tiek specializuoti projektai, kurių sąrašas ir lankomumo duomenys pateikiami www.audience.lt. Lankytojų aktyvumas matuojamas tiek naršant asmeniniais kompiuteriais, tiek mobiliaisiais įrenginiais.
Turinio tipas
gidas