raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2015-02-28 15:46

2015 m. pradžia augino svetainių populiarumą

Kaip ir pernai, sausis svetainėms buvo itin dėkingas – dauguma jų augo tiek pagal realių vartotojų skaičių, tiek pagal puslapių peržiūras. Metų pradžioje atsigavo skelbimų portalai, ypač darbo ir nekilnojamojo turto. Taip pat žymiai išaugo tėvams skirtų svetainių lankomumas.

Kiekvieną sausį atnaujinami Lietuvos gyventojų skaičiaus duomenys rodo, kad 7-74 m. amžiaus šalies gyventojų liko 63 tūkstančiais mažiau. Vis dėlto padėtį švelnina tai, kad sausio mėnesį interneto skvarba išaugo iki 76,72%. Taip pat augo ir mobiliųjų įrenginių skvarba: telefonų iki 34,33%, o planšečių – 12,12%.

Telefonais naršanti auditorija augo dešimtadaliu

 

PC naršančių realių vartotojų skaičius buvo 1,17% mažesnis – 1 817 038, tačiau naršančių mobiliaisiais įrenginiais daugėjo: telefonais naudojosi 813 140 internautų (10,13%), o planšetėmis – 286 934 (8,69%).

PC lankytojų skaičius išaugo 22-ose iš TOP25 svetainių.

Daugiausiai PC realių vartotojų sausio mėnesį sulaukusių svetainių TOP25

Sausį atsitiesė skelbimų portalai. Pagal PC auditorijos prieaugį pirmavo aruodas.lt (27,83%), o trečioje vietoje buvo alio.lt (15,93%). Tarp jų įsiterpė portalas tėvams tavovaikas.lt (23,48%).

Nekilnojamojo turto skelbimų portale aruodas.lt sausį labiausiai daugėjo Alytaus (134%) ir Panevėžio (56,2%) gyventojų. Tai, kad labiausiai išaugo mažiausių pajamų auditorijos susidomėjimas (81,1%) – asmenų, kurių grynosios pajamos neviršija 72€ – sufleruoja, jog internautai mąsto apie turto nuomą arba pardavimą. Vis dėlto mažiausiai pajamų turinti auditorija sudaro tik 4,2% visų svetainės lankytojų.

Svetainė tavovaikas.lt daugiau dėmesio sulaukė iš vyrų, kurių daugėjo 39,2%. Itin gausėjo ir jaunų, 15-24 metų amžiaus, skaitytojų (44,3%).                          

Portale alio.lt labiausiai daugėjo auditorijos iš rajoninių miestų ir gyvenviečių (49,3%) bei klaipėdiečių (41,4%). Taip pat ryškiai padidėjo grupė, turinti 130- 173€ grynąsias pajamas (71,3%).

Labiausiai lankytojų sumažėjo gruodį pirmavusioje svetainėje perlas.lt (-23,53%). Į ją užsuko trečdaliu mažiau 15-24 m. internautų (-31,6%). Taip pat žymiai mažėjo namų šeimininkių (-29,1%).

Šiek tiek mažiau interneto vartotojų lankėsi tv3play.lt (-0,55%). Svetainėje penktadaliu mažėjo pensininkų skaičius (-19,4%) bei rajono centrų ir panašaus dydžio miestų gyventojų (-18,3%).

Trečioji topo svetainė, kurioje auditorija mažėjo, buvo supermama.lt (-0,09%). Joje mažiau lankėsi namų šeimininkės (-12,8%) ir 25-34 m. amžiaus internautai (-8,9%).

Vertinant visas 134-ias tyrime dalyvaujančias svetaines, matome, kad sausį vartotojus labiausiai domino finansai, sveikata ir studijos. O per šventes daugiausiai dėmesio sulaukę receptai ir renginiai jiems rūpėjo mažiau.

Sausį labiausiai augusios ir kritusios svetainės (pagal PC realių vartotojų skaičių)

Svetainių, populiariausių tarp telefonais naršančių internautų, TOP25 sausį rodė tik teigiamas tendencijas.

Daugiausiai telefonų realių vartotojų sausio mėnesį sulaukusių svetainių TOP25

 

Labiausiai telefonais naršančios auditorijos daugėjo svetainėje mama.lt (83,05%). Šiame trejetuke taip pat atsidūrė cosmopolitan.lt (52,90%) ir aruodas.lt (46,77%).

Daugiausiai planšetėmis naršančių internautų sulaukiančių svetainių TOP25 sausį geresnius rezultatus rodė 21-a svetainė.

Daugiausiai planšečių realių vartotojų sausio mėnesį sulaukusių svetainių TOP25.

Tarp planšečių naudotojų taip pat pirmavo skelbimai ir turinys tėvams. Auditorija labiausiai išaugo svetainėse aruodas.lt (38,63%), alio.lt (21,71%) ir tavovaikas.lt (20,43%).

Analogiškai PC naudotojams, naršantys planšetėmis gerokai mažiau lankėsi perlas.lt (-25,40%). Taip pat mažėjo užsukančių į receptų svetaines gaspadine.lt (-16,19%) ir receptai.lt (-15,81%).

Puslapių peržiūrų topai – beveik be kritimų

 

Labiausiai išaugo telefonais kuriamas srautas – iki 368 812 256 puslapių peržiūrų (29,41%). Planšetėmis atversti 77 451 533 puslapiai (18,11%), o PC auditorijos aktyvumas gruodį augo 17,58% – iki 1 293 739 261 puslapių peržiūros.

PC srautas didėjo visose TOP25 svetainėse.

Svetainių, turinčių daugiausiai PC puslapių peržiūrų sausio mėnesį, TOP25

Sausį labiausiai augo skelbimų peržiūros – internautai prioritetą skyrė darbo paieškoms portale cvbankas.lt (73,72%). Taip pat itin didėjo srautai tamo.lt (55,69%) ir aruodas.lt (47,25%).

Telefonų puslapių peržiūrų rodikliai taip pat gerėjo visose topo svetainėse.

 Svetainių, turinčių daugiausiai telefonų puslapių peržiūrų sausio mėnesį, TOP25

Labiausiai telefonų naudotojų susidomėjimas augo cvbankas.lt (81,72%), aruodas.lt (57,06%) ir manodienynas.lt (56,95%) turiniu.

Planšečių topas buvo vienintelis, kuriame sekėsi ne visiems – vartotojų aktyvumas augo 23-ose svetainėse.

Svetainių, turinčių daugiausiai planšečių puslapių peržiūrų sausio mėnesį, TOP25

Geriausiai auginti lankytojų susidomėjimą sekėsi skelbimų portalams cvbankas.lt (94,52%), aruodas.lt (45,74%) ir alio.lt (45,13%).

Planšečių srautas mažėjo svetainėse krepsinis.net (-1,56%) ir tarpmergaiciu.lt (-0,11%).

Į iškarpinę> Spausdinti

Sektorius

Žiniasklaida

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį