raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2016-02-18 15:00

Gruodį multimedijos portalai labiau traukė moteris

Gruodis multimedijos kanalams buvo pakankamai vangus mėnuo, pirmiausiai dėl to, kad mažėjo vartotojų.

Internautų, kurie klausėsi radijo arba žiūrėjo televiziją asmeniniais kompiuteriais buvo 536 657 (-8,03%), tam naudojusių telefonus buvo 87 681 (-17,40%), o planšetes – 49 664 (-14,23%).

Atsižvelgiant į tai, kad dalis tyrimo dalyvių savo turinį mobiliuosiuose įrenginiuose transliuoja per programėles, kurios nepriima slapukų, telefonais ir planšetėmis naršančios auditorijos statistika atskiroms svetainėms nepateikiama.

Šiek tiek daugiau internautų klausėsi radijo

 

Lyginant su lapkričiu, gruodį situacija apsisuko 180 laipsnių – sekėsi tik „Power Hit Radio“. Daugiausiai žiūrovų prarado „DELFI TV“.

Interneto radijo ir televizijos svetainių populiarumo pokyčiai gruodžio mėnesį (PC realūs vartotojai)

Vis dėlto, būtent „DELFI TV“ žiūrovai buvo žymiai aktyvesni. Bendras vaizdo peržiūrų skaičius išaugo penktadaliu, o vienam žiūrovui tenkančių peržiūrų skaičius didėjo 39%.

Labiausiai turinio peržiūrų mažėjo „TV3 Play“, vis dėlto vienam realiam vartotojui tenkančių peržiūrų skaičius krito ne taip žymiai – 5%.

Interneto radijo ir televizijos svetainių populiarumo pokyčiai gruodžio mėnesį  (peržiūros/perklausos)

Nepaisant to, abu daugiausiai žiūrovų sulaukiantys kanalai auditorijos dėmesį gruodį sugebėjo išlaikyti ilgiau.

Interneto radijo ir televizijos svetainių populiarumo pokyčiai gruodžio mėnesį  (laikas)

Žvelgiant į tai, kaip tyrimo dalyviai dalijosi auditorijos laiko pyragą, matoma, savo pozicijas pagerino tos svetainės, kurioms tenka septintadalis ir mažiau lankytojų laiko.

Interneto radijo ir televizijos svetainių populiarumo pokyčiai gruodžio mėnesį  (laiko dalis)

Populiarėjo moterų mėgstamas turinys

 

Gruodį šiek tiek didėjo moteriškos auditorijos dalis – iki 52% visos auditorijos. Vienai moteriai teko 16 peržiūrų, arba 38% daugiau nei prieš mėnesį, o vienam vyrui tenkančių peržiūrų skaičius mažėjo 17% – iki 10. Labiausiai populiarėjo serialai bei pokalbių ir gyvenimo būdo laidos.

Mėnesio rekordas priklauso „TV3 Play“ serialui „Rezidentai“: prasidėjus antram sezonui, jo auditorija išaugo keturis kartus, peržiūrų daugėjo penkis kartus, o vieno žiūrovo skiriamas laikas didėjo perpus.

Kituose portaluose geriausiai sekėsi laidoms, kurios liko už penketuko ribų. „DELFI TV“ beveik dvigubai išaugo rubrikos „Stilius“ žiūrovų ir peržiūrų skaičius.

„LNK GO“ portale labiausiai augo rubrikos „Kita“ žiūrovų skaičius (79%), vis dėlto didžiausio peržiūrų augimo sulaukė „KK2“ (70%).

Daugiausiai žiūrovų kiekviename portale gruodį pritraukusios laidos arba rubrikos ir jų peržiūrų skaičius bei vidutinis laikas vienam žiūrovui (PC)

Apie „gemiusStreamAudience“ — tai tyrimas, kuris matuoja internete transliuojamo turinio (video, audio) auditoriją ir jos elgseną. Video/ audio peržiūros matuojamos nuo to momento, kai vartotojas pradeda žiūrėti/ klausytis įrašo (po reklaminių intarpų). Tyrime dalyvauja 7-74 m. Lietuvos gyventojai, užpildę elektroninį klausimyną. Tyrimas atliekamas kas mėnesį.

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

apžvalga

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį