raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2021-03-05 09:44

gemiusAudience Fusion: vasario mėnesio apžvalga

gemiusAudience Fusion: vasario mėnesio apžvalga

Vasario mėnesį, kaip ir kiekvienais metais, pastebimas daugelio svetainių nežymus kritimas, kam įtakos turi ir trumpesnis mėnuo. Lyginant su sausio mėnesiu, vienas Lietuvos interneto vartotojas naršydamas praleido apie 7 valandom mažiau laiko bei sugeneravo apie 10% mažiau puslapių peržiūrų. Be to, prie gemiusAudience tyrimo prisijungė nauja svetainė – respublika.lt, kurią kasdien vidutiniškai vasario mėnesį aplankė apie 42 tūkstančių realių vartotojų.

Avg. daily Real Users

 

Audituojamų svetainių (t.y. įsidiegusių Gemius matavimo skriptą į svetainės kodą) sąrašo pagal vidutinį dienos realių vartotojų skaičių viršūnėje - naujienų portalas delfi.lt, kurį vasario mėnesį kasdien aplankė vidutiniškai apie 703 tūkst. (-3,26%) Lietuvos interneto vartotojų. Antroje vietoje - 15min.lt, kurį praėjusį mėnesį kasdien vidutiniškai aplankė apie 511 tūkst. (-5,26%) internautų, trečioje - tv3.lt su vidutiniškai 369 tūkst. (-5,71%) realių vartotojų kasdien.

Pagal šią metriką vasario mėnesį krito dauguma TOP25 sąrašo svetainių, tuo tarpu didesnis nei dešimt procentų augimas bendroje platformoje pastebimas tik gismeteo.lt (+11,16%) svetainėje.

 

Time Share – Internet

 

Pagal laiko pasidalijimą internete bendroje platformoje, audituojamų svetainių sąraše pirmąją vietą užima delfi.lt su 5,63% (-5,54%), antroje vietoje – 15min.lt su 2,59% (-7,83%), trečioje – lrytas.lt su 2,52% (-3,45%). Visos kitos svetainės bendroje platformoje nesiekia 2%.

Daugiausia pagal šią metriką, analizuojant tik audituojamas svetaines, augo: cvbankas.lt (+14,29%), autoplius.lt (+13,91%), gismeteo.lt (+12%) bei lnk.lt (+10,91%).

Analizuojant tiek audituojamas, tiek neaudituojamas interneto svetaines, pirmąją vietą kompiuterio platformoje užima youtube.com su 22,80% (+1,33%), antrąją - vasario mėnesį google grupę aplenkęs  - facebook.com su 11,30% (+9,60%), trečiąją – google su 10,76% (-4,36%).

Daugiausia pagal šią metriką, analizuojant visas svetaines, augo internetinė televizijos svetainė - go3.lt (+131,25%).

Praėjusį mėnesį vienas internautas naršymui kompiuteriu skyrė vidutiniškai 57 val. 3 min. (-14,14%) arba apie 9 val. mažiau nei sausį.

 
 

Real Users

 

Lyginant vasario ir sausio mėnesius, TOP25 audituojamų svetainių sąraše, pagal realius vartotojus, šiek tiek krito visos svetainės. Panaši tendencija vasario mėnesiais pastebima kiekvienais metais. Pavyzdžiui, praėjusių metų vasarį iki dešimties procentų kilimo susilaukė tik 4 iš 25 svetainių, dar 2 (manonamai.lt ir lrt.lt) augo iki 20%, tuo tarpu likusios 19 – krito nuo 1% iki 29%.

Šių metų vasarį, pagal realius vartotojus audituojamose svetainėse, bendroje platformoje, pirmąją vietą užima delfi.lt, kurį aplankė daugiau nei 1 mln. 365 tūkstančiai (-2,53%) realių vartotojų, antroje vietoje – 15min.lt su 1 mln. 316 tūkst. (-3,11%) realių vartotojų, trečioje – lrt.lt su 1 mln. 206 tūkst. (-2,89%) realių vartotojų.

Analizuojant visas, tiek audituojamas, tiek neaudituojamas svetaines, pastebima panaši tendencija – tik 4-iose iš TOP25 svetainių kompiuterių platformoje matomas nežymus augimas. Toks augimas pastebimas: zoom.com (+8,32%), instagram.com (+4,54%), senukai.lt (3,05%) bei autoplius.lt (+1,24%) svetainėse.

Vasarį internete visose platformose (angl. total) naršė daugiau nei 1 mln. 872 tūkst. lietuvių (+0,09%). Kompiuteriais naršė daugiau kaip 1 mln. 335 tūkst. (-0,09%), mobiliais įrenginiais – 1 mln. 575 tūkst. (+0,03%) Lietuvos interneto vartotojų.

 
 

Page Views

 

Taip pat krito ir puslapių peržiūros. Praėjusį mėnesį, TOP25 audituojamų svetainių sąraše, pagal puslapių peržiūras, bendroje (angl. total) platformoje minimalus augimas matomas tik vienoje svetainėje – paslaugos.lt (+2,76%).

Pagal puslapių peržiūras visose svetainėse, kompiuterio platformoje, pirmąją vietą užima google, kur vasarį buvo sugeneruota daugiau nei 313 mln. (-8,23%) puslapių peržiūrų, antroje vietoje - facebook.com su daugiau nei 81 mln. (-7,08%), trečioje – delfi.lt su beveik 64 mln. (-21,32%) sugeneruotų puslapių peržiūrų.

Pagal šią metriką, analizuojant visas svetaines, augo tik dvi svetainės: microsoft.lt (+38,85%) bei linkomanija.lt (+12,98%).

Vasario mėnesį internetinių puslapių peržiūrų visais įrenginiais (angl. total) buvo sugeneruota apie 3 milijardai (-(-10,03%).

Fusion tyrimo duomenys yra prieinami tik „Gemius“ klientams, tuo tarpu visų kitų, tyrime oficialiai dalyvaujančių (audituojamų) svetainių statistiką, kaip ir iki šiol, bus galima stebėti rating.gemius.com svetainėje.

 
 
Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

analizė ir infografikas

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį