raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2015-05-15 12:04

„Gemius“ pranešėjų įrašai iš „Login“ jau internete

„Gemius“ pranešėjų įrašai iš „Login“ jau internete

Didieji duomenys tapo madingu terminu, tačiau Ewa Tkaczyk pastebi, kad dažnam rinkodarininkui šie žodžiai vis dar pasako mažai. Todėl ji pasakoja apie veiksmingus duomenis ir jų panaudojimą siekiant pritraukti ir išlaikyti klientus bei didinti jų lojalumą. Didžiųjų duomenų ir rinkodaros automatizavimo reikšmė pateikiama per atvejų analizes iš įvairių verslo segmentų.

Mobilieji įrenginiai jau spėjo tapti neatsiejama integruotos rinkodaros komunikacijos dalimi tiek agentūrų, tiek reklamos užsakovų požiūriu. Vis dėlto, vertinant kampanijų rezultatus, mobiliojo inventoriaus duomenys tebėra analizuojami vakuume, todėl tikslus jų indėlis į bendrą pasiekiamumą nėra žinomas. Kaip mobilųjį inventorių susieti su kitomis skaitmeninėmis platformomis ar netgi kitomis medijomis? Kaip nustatyti bendrą nesidubliuojantį turinio pasiekiamumą visose platformose? Į šios klausimus savo pristatyme atsako Attila Weisz.

Pranešimus galite peržiūrėti paspaudę ant žemiau esančių nuorodų.

Ewa Tkaczyk - How to use Big Data to become more effective

Ewa Tkaczyk, Vyriausioji verslo konsultantė, „Login“ organizatorių nuotrauka

Ewa Tkaczyk, Vyriausioji verslo konsultantė, Gemius

Ewa turi daugiau nei 8-erius metus patirties. Ji prisidėjo kuriant skaitmeninius produktus ir paslaugas, skirtus verslo strategijos, koncepcijos ir rinkodaros efektyvinimui. Ewa specializuojasi rinkodaros ir pardavimo procesų analizėje ir optimizavime bei yra aistringa naujųjų technologijų gerbėja.

Ji bendradarbiavo su tokiomis kompanijomis kaip P&G, Uniqa, Unilever, Mars ir AT Kearney, be to, prisidėjo prie didžiųjų rinkos žaidėjų, tokių kaip McDonalds, E.Wedel, nc+ ir Suzuki, rinkodaros kampanijų vykdymo. Kaip vyriausioji verslo konsultantė, ji pateikia įžvalgas ir rekomendacijas, kurios padeda klientams siekti verslo tikslų.

Attila Weisz - Monetizing Mobile Inventory via Cross-Media

Attila Weisz, Verslo plėtros vadovas, auditorijos matavimai, stopkadras, LRT mediateka

Attila Weisz, Verslo plėtros vadovas, auditorijos matavimai, Gemius

Attila Weisz įgijo patirtį skaitmeninės žiniasklaidos ir integruotos rinkodaros srityse, žvelgdamas į jas agentūrų (Omnicom Media Group, OMD, phd), reklamdavių (The Coca-Cola Company) žiniasklaidos bei tyrimų ir konsultacijų įmonės (Gemius) akimis. Vietinius ir tarptautinius projektus EMEA regione jis vykdo nuo 2000-ųjų.

Raktažodis

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

Prezentacija

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį