raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2015-05-21 08:11

„Gemius“ pelnė „IAB Europe“ tyrimų apdovanojimą

„Gemius“ nugalėjo „IAB Europe“ organizuoto konkurso auditorijos tyrimų kategorijoje. Laimėjimas atiteko BPS™ (Behavioral Panel Synthesis) projektui, kuris leidžia įvertinti interneto auditorijos persidengimą tarp skirtingų naršymo platformų – asmeninių kompiuterių, telefonų ir planšečių.

Apdovanojimas įteiktas gegužės 20 d. „Interact“ konferencijoje Berlyne. Paskutiniame raunde dėl apdovanojimo „Gemius“ varžėsi su dar trimis įmonėmis: „comScore“, „MEDIAN“ ir „MeMo² and UM“. Projektus vertino tyrimų ekspertų žiuri: Nick Niddleston (ZenithOptimedia), Paul Hardcastle (Yahoo!), Ariane Längsfeld (Millward Brown), Paweł Kolenda (IAB Polska) ir Tuncay Yavuz (IAB Turcja, OMD Turcja).

„Tai yra didelė garbė „Gemius“, ypač tuomet, kai galima teigti, kad šis prestižinis apdovanojimas buvo įteiktas visos Europos interneto industrijos“,– džiaugėsi Attila Weisz, verslo plėtros vadovas auditorijos matavimams. Pasak jo, toks įvertinimas skatina siekti daugiau: „auditorijos matavimai yra mūsų verslo šaknys, kurios reikalauja daug investicijų, lankstumo ir nuolatinio tendencijų sekimo. „IAB Europe“ apdovanojimas neabejotinai motyvuoja mus toliau judėti į priekį ir paskatins naujų produktų, kurie jau ruošiami mūsų „virtuvėje“, plėtrą“.

Kas yra BPS?

 

Emil Pawlowski, „Gemius“ metodologijos direktorius, paaiškina: „matuojame reprezentatyvios internautų grupės, kuri sutiko dalyvauti tyrime ir užpildė klausimyną, veiklą internete. „Behavioral Panel Synthesis“ (BPS) modelis apjungia visais įrenginiais naršančius vartotojus ir pateikia bendrą tiriamos svetainės pasiekiamumą. Tai, kaip įvairiomis platformomis naršantys vartotojai turi būti jungiami, nustato kalibravimo panelė. Jai priklausančių respondentų aktyvumas internete yra matuojamas visuose jų naudojamuose įrenginiuose. Atsižvelgiant į jų socio-demografinius profilius ir veikla internete, galima sukurti modelį, paremtą šiuolaikiniais dirbtinio intelekto metodais ir prognozėmis, padedančiais nustatyti, kurie skirtingų platformų naudotojai turi būti sujungti tarpusavyje“.

Piotr Ejdys, „Gemius“ prezidentas, pabrėžia, kad „IAB Europe“ apdovanojimas yra dar vienas įrodymas, kad sparčiai vystydama naujus pasiūlymus įmonė didina savo įtakos sferą. „2014-ųjų gegužę mes praplėtėme savo veiklą pasiūlydami interneto srautų analizę skirtinguose įrenginiuose (vadinamuosius „multiplatform“ matavimus). Šis sprendimas jau įdiegtas 10 šalių, įskaitant Daniją, Belgiją ir Baltijos valstybes. Šių metų balandį mes pristatėme naują kokybę interneto tyrimų srityje – BPS metodą, kurį apdovanojo „IAB Europe“,– teigia P. Ejdys.

„Gemius“ planai

 

Pernai „Gemius“ laimėjo konkursą matuoti Belgijos ir Liuksemburgo interneto rinkas bei buvo dar kartą pasirinkta kaip oficiali duomenų tiekėja Čekijos rinkai. Nepaisant šiemet Danijoje pralaimėto konkurso, „Gemius“ tęsia savo inovacijas ir ruošia perversmą Lenkijos rinkoje – nuo liepos klientai šioje šalyje informaciją apie svetainių auditoriją gaus kasdien. Be to, bendromis jėgomis su „Nielsen“ ir „Millward Brown“ ruošia jungtinę duomenų bazę, kuri leis vienoje vietoje analizuoti interneto, televizijos, radijo ir spaudos media vartojimo įpročius.

 

Į iškarpinę> Spausdinti

Sektorius

Technologijos

Šalis

Lenkija

Komentaras:

Attila Weisz

Verslo plėtros vadovas auditorijos matavimams

Attila Weisz įgijo patirtį skaitmeninės žiniasklaidos ir integruotos rinkodaros srityse, žvelgdamas į jas agentūrų (Omnicom Media Group, OMD, phd), reklamdavių (The Coca-Cola Company) žiniasklaidos bei tyrimų ir konsultacijų įmonės (Gemius) akimis. Vietinius ir tarptautinius projektus EMEA regione jis vykdo nuo 2000-ųjų.

Holistinis Attilos požiūris paremtas pragmatišku mokymųsi ir dėmesiu detalėms. Išsilavinimą jis įgijo Vengrijos Eötvös Loránd universitete, kuriame mokėsi fizikos ir anglų kalbos.

Rodyti visus su ekspertu susijusius straipsnius

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį