raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2016-09-30 06:01

„Gemius“ patentuoja interneto auditorijos tyrimo metodologiją

Prieš 13 metų „Gemius“ buvo pirmoji kompanija pasaulyje atsakiusi į klausimus kas ir kaip naudojasi internetu. Kompanija nesustoja ir toliau tobulina savo produktus, eina žingsnis į žingsnį su sparčiai besikeičiančiu internetu. Pagrindinis „Gemius“ produktas šiuo metu laukia patento patvirtinimo nacionaliniame patentų biure.

Mes kalbame apie interneto auditorijos tyrimo metodologiją, daugiau nei 10 metų pasauliui pažįstama kaip „gemiusAudience“. Šis tyrimas naudojamas apie 30 Europos šalių, Vidurio Rytuose bei Afrikoje. Tyrimas grindžiamas technologijų sprendimais, leidžiančiais reklamdaviams, reklamų agentūroms ir leidėjams vertinti svetaines bei planuoti reklamą internete. „gemiusAudience“ skaičiuoja žmones, kurie apsilankė svetainėje (angl. Real Users), o ne slapukus (angl. cookie). Pirmieji „Gemius“ internetinių tyrimų rezultatai buvo pristatyti 2003 metais Los Andžele (angl. Los Angeles) per Europos viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų (ESOMAR) konferenciją.

Nuo tada kompanija nuolat tobulino savo produktus prisitaikant prie pasaulio interneto rinkos. Dabar „Gemius“ tiria ne tik asmeninių kompiuterių vartotojų elgseną internete, bet ir naršančių mobiliaisiais telefonais bei planšetėmis. „Gemius“ tyrimo technologija suteikia informaciją apie bendrą pasiekiamumą visais įrenginiais ir galimybę lyginti svetainę su kitomis. Šis įrankis taip pat leidžia stebėti vartotojų elgsenos skirtumą, kai šie internete naršo namuose arba darbe. Be to, kai kuriose rinkose statistiniai duomenys klientams pateikiami kiekvieną dieną, taip suteikiant galimybę greitai modifikuoti interneto reklamą.

„Galimybė duomenis teikti kiekvieną dieną yra pasaulio standartų sensacija“, - sakė „Gemius“ direktorius ir vienas iš įmonės įkūrėjų Piotr Ejdys. Kompanija, kuri prieš dešimtmetį pradėjo savo veiklą kaip startuolis (angl. start-up), dabar turi savo ofisus daugiau nei 10 Europos šalių. „Greita prieiga prie duomenų yra itin svarbu tiriant tokią dinamišką erdvę kaip internetas. Mes augome kartu su internetu, o mūsų auditorijos tyrimas yra didžiausios šios evoliucijos įrodymas. Mes su nekantrumu laukiame nacionalinio patentų biuro sprendimo“,- su pasididžiavimu prideda Ejdys. 

Europos rinkos pripažinimas

 

„Gemius“ reikšmė interneto rinkos plėtrai jau buvo įvertinta Europos. Per pastaruosius du metus, kompanija gavo du prestižinius „IAB Europe“ apdovanojimus už metodologiją („IAB Research Awards“ Lisabonoje 2016 m. bei Berlyne 2015 m.).

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

įvykis

Sektorius

Tyrimai

Komentaras:

Piotr Ejdys

Prezidentas ir vienas iš įkūrėjų

Piotr Ejdys yra „Gemius SA“ prezidentas ir vienas iš didžiausios interneto tyrimų ir konsultacijų bendrovės Europos, Viduriniųjų Rytų ir Afrikos regione įkūrėjų.

Piotr Ejdys baigė studijas Varšuvos universitete, kuriame pasirinko dirbtinio intelekto specializaciją. Savo akademinės karjeros metu paskelbė daugybę straipsnių apie teorinę kompiuteriją ir tyrimų teoriją.

Kaip vieną didžiausių vertybių, Piotr Ejdys įvardija darną, kurią jis skatina ir įmonės veikloje – darną tarp darbuotojų, klientų ir savininkų interesų. Toks požiūris sudaro sąlygas ilgalaikiam vystymuisi ir kuria pelną visoms suinteresuotoms šalims.

Rodyti visus su ekspertu susijusius straipsnius

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį