raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2016-08-19 07:52

„Gemius“ laimėjo auditorijos matavimo konkursą Turkijoje

Turkija yra dar vienas laimėjimas „Gemius“ komandai. Šiais metais, įmonė taip pat laimėjo interneto auditorijos matavimo konkursus Lenkijoje bei Čekijoje.

Paskutinę liepos mėnesio savaitę, interneto rinkos dalyvių asociacija IAB Turkija paskelbė, kad oficialus interneto auditorijos tyrimų tiekėjas ir toliau bus „Gemius“.

Įmonė, savo ruožtu, įsipareigojo Turkijos klientams auditorijos matavimo duomenis pateikti kasdien. Auditorijos tyrimas apims tiek visas svetaines (vietines ir užsienio), kuriose lankosi Turkijos internautai, tiek ir visus įrenginius, kuriai yra naršoma šioje šalyje. Tai reiškia, kad leidėjai, reklamos agentūros bei reklamdaviai turės viską apimančius ir išsamius kasdien atsinaujinančius duomenis apie Turkijos internautų elgesį, pomėgius bei įpročius. „Gemius“ tyrimų kokybę liudija ne tik pastarųjų metų auditorijos matavimo konkursų pergalės, bet ir gauti du prestižiniai „IAB Europe“ apdovanojimai už metodologiją („IAB Research Awards“ Lisabonoje 2016 m. bei Berlyne 2015 m.).

Be to – tai ne vienintelė naujiena Turkijos rinkai. Nuo šiol „Gemius“ bendradarbiauja su rinkos tyrimų įmone „Nielsen“. Abi kompanijos nuosekliai dirbo kartu, siekdamos išplėsti esančias tyrimų metodologijas ir sujungti interneto ir tradicinės (televizijos) medijų statistikas bei suteikti rinkos žaidėjams galimybę analizuoti šių medijų persidengimą.

„Stebėdami vis stiprėjantį interneto ir televizijos ryšį, visa rinka ir mes suprantame, koks svarbus yra persidengimo tarp skirtingų medijų įvertintimas. Daugiau nei metus laiko, „Gemius“ komanda sunkiai dirbo, kad išvystytų infrastruktūrą ir metodologijas, kurios leistų apjungti „online“ ir „offline“ medijų matavimą“, - sakė Vesna Gordon „Gemius“ Valdybos narė, atsakinga už įmonės plėtrą.- „Apjungti „Gemius“ ir „Nielsen“ statistikų duomenis yra naturalus sprendimas. Abi kompanijos yra stiprios savo srityse, todėl veikiant kartu su tokia sinergija, mes galime pasiekti svarbų tikslą – interneto rinką priartinti prie platesnės „offline“ ekosistemos“.

Gemius vadovė Turkijoje, Idil Kesten, džiaugėsi laimėjimu Turkijoje:

 

„„Gemius” komandai yra didelė garbė būti išrinktais oficialiais Turkijos internetinių tyrimų tiekėjais trečią kartą iš eilės. Prisidedant prie Turkijos interneto rinkos augimo, „Gemius“ pristatė revoliucinį auditorijos matavimo įrankį „Overnight“, kuris suteikia galimybę matyti internetinių portalų statistikas jau kitą dieną. Tai reiškia, jog šio įrankio pagalba bus galima analizuoti rinkos vakarykštės dienos statistiką vos prašvitus - su pirmuoju kavos puodeliu. Mes tikime, jog šie duomenys padės auginti pajamas ir leis skaitmeninei rinkai sparčiau varžytis su TV, ypač turint omenyje, kad nuo šiol ir multimedijos leidėjai galės išsamiai analizuoti savo auditoriją bei įvertinti bendrą transliacijų „offline“ ir „online“ pasiekiamumą“.

 

Raktažodis

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

įvykis

Sektorius

Žiniasklaida

Šalis

Turkija

Komentaras:

Vesna Gordon

Tarptautinių pardavimų ir rinkodaros direktorė, Valdybos narė

Vesna Gordon yra atsakinga už pardavimus ir verslo procesus, siekiant tobulinti esamus ir kurti naujus pateikimo rinkai modelius.

Profesinę karjerą Vesna pradėjo 2005-aisiais rinkodaros konsultacijų ir tyrimų bendrovėje „Valicon“, kur iš pradžių dirbo tyrėja, o 2009 metais ji tapo regiono pardavimų direktore ir valdybos nare. Taip pat ji buvo atsakinga už SPSS franšizės valdymą Balkanuose (SPSS yra IBM analitinė programinė įranga) ir aktyviai dalyvavo įvairiuose duomenų gavybos ir prognozuojamosios analizės projektuose (susijusiuose su mažmeninės prekybos, telekomunikacijų ir bankininkystės pramone).

Rodyti visus su ekspertu susijusius straipsnius

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį