Gegužę Lietuvos svetainės sulaukė daugiau mobiliųjų įrenginių naudotojų
Gegužė Lietuvos interneto rinkai atnešė ne tik naujų žinių apie telefonais naršančią auditoriją, bet ir daugiau mobiliaisiais įrenginiais besinaudojančių lankytojų. Vis dėlto tyrimo svetainėse praleidžiamas laikas per mėnesį šiek tiek mažėjo naršant visais įrenginiais, o labiausiai, 26 minutėmis, trumpėjo naršymas telefonais (5 val. 22 min. vienam lankytojui per mėnesį).
Prie tyrimo taip pat prisijungė svetainė rinka.lt (55 415 PC realūs vartotojai ir 342 040 PC puslapių peržiūros).
Labiausiai auditorija augo nacionalinio transliuotojo svetainėje
Gegužę asmeniniais kompiuteriais naršė 1 827 633 internautai (-0,88%). Vis dėlto naršančiųjų telefonais daugėjo beveik dešimtadaliu — iki 816 910 realių vartotojų (9,15%), o planšečių naudotojų buvo 5,65% daugiau — 328 216.
Daugiau asmeniniais kompiuteriais naršančios auditorijos pritraukė 11 iš TOP25 svetainių.
Labiausiai didėjo lrt.lt lankytojų skaičius (37,46%). Didžiausią auditorijos dalį sudarė 15-24 m. jaunimas (29%) bei Vilniaus gyventojai (34%).
Antra svetainė, kurioje žymiai daugėjo lankytojų buvo klubas.lt (10,92%). Joje gausiausias grupes sudarė 45-54 m. auditorija (23%) ir vilniečiai (29%).
Orų svetainės gismeteo.lt (7,62%) auditorija didėjo jau trečią mėnesį iš eilės. Gegužę ji taip daugiausiai sulaukė susidomėjimo iš 45-54 m. internautų (22%) ir Vilniaus gyventojų (27%).
Labiausiai mažėjo 1000receptu.lt lankytojų skaičius (-8,63%). Svetainėje dominavo moterys (68%) ir vartotojai užimantys specialisto/ tarnautojo pareigas (37%).
Apsilankiusių autogidas.lt buvo 4,58% mažiau. Didžiausią šio portalo auditorijos dalį sudarė 15-24 m. jaunimas (28%) bei vidurinį išsilavinimą turintys internautai (39%).
Į daugiausiai asmeniniais kompiuteriais naršančių lankytojų praradusių svetainių trejetuką taip pat pateko 118.lt (-3,92%). Čia dominavo moterys (58%) bei turintieji aukštąjį išsilavinimą (28%).
Augo visos tarp telefonais naršančių lankytojų populiariausios svetainės.
Geriausiai sekėsi lrt.lt (81,01%). Telefonais naršančios auditorijos grupėje didžiausia dalis teko taip pat 15-24 m. jaunimui (39%) ir vilniečiams (28%).
Itin augo ir kasvyksta.lt lankytojų skaičius (39,75%). Joje dominavo kauniečiai (56%) bei 15-24 m. auditorija (42%).
Portale cvbankas.lt naršančiųjų telefonais daugėjo (28,23%). Čia taip pat daugiausiai užsuko 15-24 m. jaunimas (42%) ir vilniečiai (33%).
Planšetėmis naršančių lankytojų daugėjo 22-ose iš TOP25 svetainių.
Labiausiai internautų gretos didėjo svetainėse lrt.lt (56,49%), klubas.lt (22,39%) ir gismeteo.lt (17,81%).
Trys svetainės, kuriose planšečių naudotojų mažėjo, buvo sveikas.lt (-8,71%), autogidas.lt (-1,09%) ir skelbiu.lt (-0,34%).
Mobilusis srautas išaugo
Svetainių turinio populiarumas išaugo mobiliuosiuose įrenginiuose ir šiek tiek mažėjo asmeniniuose kompiuteriuose. Puslapių peržiūrų telefonuose daugėjo 2,21% – iki 371 542 250. Planšečių srautas augo 1,20% – iki 73 958 987 puslapiai. Asmeniniais kompiuteriais atversta 1 054 794 264 puslapiai (-1,43%).
Daugiausiai PC srauto sulaukiančių svetainių tope išaugo 10-ies dalyvių populiarumas.
Geriausiai sekėsi svetainėms manonamai.lt (43,91%), tamo.lt (29,16%) ir manodienynas.lt (24,01%).
Labiausiai PC naršančių internautų susidomėjimas mažėjo svetainėmismusumazyliai.lt (-11,25%), draugas.lt (-9,85%) ir autogidas.lt (-8,06%).
Daugiau telefonų srauto teko 15-ai TOP25 svetainių. Be to, gegužę savo pozicijas gerino naujienų portalai, kurie lenkė šiek tiek mažiau susidomėjimo sulaukusias skelbimų svetaines.
Mokslo metų pabaiga ypač augino elektroninių dienynų lankomumą. Puslapių peržiūrų skaičius ryškiausiai didėjo manodienynas.lt (29,38%), tamo.lt (27,40%) ir gismeteo.lt (22,75%).
Žymiai mažiau telefonų srauto sulaukė tv3.lt (-19,38%), skelbiu.lt (-14,22%) irone.lt (-8,70%).
Planšetėmis kuriamų puslapių peržiūrų daugėjo 14-oje TOP25 svetainių.
Labiausiai augo dėmesys cosmopolitan.lt (38,26%), manonamai.lt (35,58%) irtamo.lt (25,40%) turiniui.
Planšetėmis kuriamų puslapių peržiūrų žymiausiai mažėjo svetainėse tv3.lt (-16,68%), supermama.lt (-9,17%) ir musumazyliai.lt (-7,35%).