„Disney“ perka „Netflix“?

Sklinda gandai, jog „Disney“ planuoja įsigyti „Netflix“. Ar taip gali nutikti ir kodėl Amerikos gigantas gali ryžtis šiam žingsniui?
„Gemius“ reklamos verslo plėtros direktorius EMEA regione Radosław Gołąb tiki, jog „Netflix“ būtų dar viena „Disney“ pajamų srauto diversifikacija. Tokios platformos įsigyjimas be abejo sustiprintų „Disney“ poziciją.
„„Disney“ jau pelnosi iš daugybės platformų: jie parduoda teisę rodyti savo filmus televizijose; jiems priklauso „Maker Studios“; dalį pelno gauna iš pramogų parkų bei ten parduodamų firminių produktų. Taigi visiškai logiška, jog „Disney“ gali įsigyti „Netflix“, tai galėtų būti ilgalaikė online strategija.“,- sake Gołąb.
„„Netflix“ įsigyjimas atrodo dar labiau tikėtinas, turint omenyje, jog „Disney“ įsigijo 33% „BAMTech“ kompanijos akcijų, kuri atakinga už Pagrindinės Beisbolo Lygos bei kitų Amerikos laidų transliacijas. Kompanijos strategija aiški: šiuo metu jie rizikuoja investuoti į interneto turinį“,- prideda eksperktas.
Kitas galimas „Netflix“ įsigijimo kandidatas – „Apple“.
Autorius:
Reklamos verslo plėtros direktorius EMEA regione