raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2016-02-25 12:37

Auditorijos matavimas internete: slapukai – jau istorija [Video]

Auditorijos matavimas internete: slapukai – jau istorija [Video]

Verslams vis aktyviau keliantis į internetą, svetainių matavimas tapo savaime suprantamu dalyku. Vis dėlto, to paties negalima pasakyti apie atsakymą į tai, kiek ir kokių lankytojų turi svetainė?

2015 m. Lietuvos portaluose apsilankė 91,5 milijono slapukų su lietuviškais IP, tačiau už jų slypi tik 1,8 milijono žmonių – realių prekių ir paslaugų vartotojų. Dėl šios priežasties Lietuvoje pereita prie „BrowserID“ technologija paremtų matavimų, kurie tiksliau atspindi lankytojų skaičių.

Povilas Goberis, „Gemius“ klientų aptarnavimo vadovas, WEBseminarai.lt laidoje kalba apie tai, kaip ir kodėl keičiasi auditorijos matavimo technologijos:

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

įvykis

Sektorius

Tyrimai

Šalis

Lietuva

Autorius:

Povilas Goberis

Klientų aptarnavimo vadovas

Daugiau kaip penkerius metus Povilas konsultuoja ir edukuoja Lietuvos interneto rinkos dalyvius internetinės reklamos ir komunikacijos, kampanijų optimizavimo, tyrimų bei interneto svetainių auditorijos elgsenos analizės klausimais. Pagrindinės interesų sritys: inovatyvių digital sprendimų paieška, kūrimas ir diegimas. Povilas taip pat veda mokymus apie reklamos planavimą „Digital Academy“.

Rodyti visus su ekspertu susijusius straipsnius

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį