raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2019-06-05 10:54

Gemius laimėjo 4-ąjį IAB Europe apdovanojimą

Gemius laimėjo 4-ąjį IAB Europe apdovanojimą

IAB Europe pripažino Gemius #TrueSingleSource sprendimą ir birželį 4 d., Interact konferencijoje, pelnė apdovanojimą auditorijos matavimo kategorijoje.

IAB Europe pripažino Gemius #TrueSingleSource sprendimą ir birželį 4 d., Interact konferencijoje, pelnė apdovanojimą auditorijos matavimo kategorijoje.

#TrueSingleSource apima du Gemius produktus –  gemiusAdReal, bei 2018 m. lapkritį startavusį gemiusPostBuy. Sujungus šiuos du įrankius gautas galingas sprendimas visapusiškai reklamos rinkos analizei atlikti ir analizuoti. gemiusPostBuy siūlo giluminę savo reklaminių kampanijų analizę, tuo tarpu gemiusAdReal, neseniai patobulintas su cross-media duomenimis, yra rinkos apžvalgos įrankis, atskleidžiantis visų prekės ženklų aktyvumą tiek skaitmeninės, tiek tradicinės medijos kanaluose.

„Mes didžiuojamės, kad mūsų tyrimą pripažino Europos reklamos rinkos ekspertai“, - teigia naujai paskirtas Gemius vadovas Marcin Pery. „Visos mūsų pastangos pastaraisiais mėnesiais buvo sutelktos į cross-media analizę ir single-source panelės tobulinimą. Tačiau mes tikrai nepamirštame ir apie skaitmeninę rinką, kuri jau 20 metų naudoja mūsų produktus. Mūsų tikslas yra nuolat teikti geriausius sprendimus visiems rinkos dalyviams ir tuo pačiu leisti reklamos rinkai augti“.

 

Tai mūsų ketvirtasis pripažinimas IAB Europe apdovanojimuose. Anksčiau Gemius buvo apdovanotą 2015 m. už Behavioral Panel Synthesis metodologiją, leidžiančią žiniasklaidos savininkams matyti kampanijos pasiekiamumą iš visų įrenginių. 2016 m. laimėjome pristatydami Overnight metodologiją, leidžiančią matyti kasdienius interneto svetainių duomenis. 2017 m. IAB pripažino gemiusAdReal, kuris neseniai buvo patobulintas su cross-media duomenimis.

IAB Europe – Interactive Advertising Bureu – tai pirmaujanti Europos lygmens asociacija, kurią sudaro 650 žiniasklaidos ir technologijos įmonių, atsakingų už skaitmeninės reklamos ar rinkodaros kampanijų pardavimą, skaitmeninių reklamų optimizavimą bei marketingo kampanijas. IAB pagrindinė misija – skatinti inovacijų plėtrą ir užtikrinti jų tvarumą rinkoje.

Raktažodis

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

įvykis

Šalis

Lenkija

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį