raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2014-04-08 12:49

Ryškūs pastarojo dešimtmečio interneto rinkos pokyčiai atveda „Gemius SA“ prezidentą P. Ejdys į „Login“ sceną

Ryškūs pastarojo dešimtmečio interneto rinkos pokyčiai atveda „Gemius SA“ prezidentą P. Ejdys į „Login“ sceną

Didžiausios interneto tyrimų ir konsultacijų bendrovės Europos, Viduriniųjų Rytų ir Afrikos regione „Gemius SA“ prezidentas ir vienas iš įkūrėjų Piotr Ejdys „Login“ konferencijoje dalysis įžvalgomis, kaip evoliucionuoja interneto tyrimai, susidūrę su pastarojo dešimtmečio technologinių pokyčių mestais iššūkiais.

Piotr Ejdys nėra dažnas konferencijų svečias. Paskutinį kartą į sceną jis lipo ESOMAR (Pasaulinės viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų profesionalų asociacijos) konferencijoje Los Anžele, kurioje pristatė interneto vartotojų socio-demografinius duomenis atskleidžiantį tyrimą „Prawdziwy Profil“ (realus profilis). Šis tyrimas pirmą kartą pasauliniu mastu sujungė socio-demografinio interneto vartotojo profilio ir svetainių srauto duomenis.

Nuo tada, kai P. Ejdys pasauliui pristatė realių interneto vartotojų profilius, praėjo dešimtmetis. Šiandien pasaulinė interneto rinka susiduria su nauju iššūkiu – prisitaikyti prie skirtingais mobiliaisiais įrenginiais naršančių vartotojų poreikių. Šiam tikslui svarbu pasitekti žinias apie internautų elgseną, todėl interneto matavimai taip pat turi žengti koja kojon su naujausiomis technologijomis.

P. Ejdys su „Login“ publika dalysis žiniomis, kurias „Gemius“ tyrėjų komanda sukaupė siekdama patobulinti skirtingais mobiliaisiais įrenginiais naršančios interneto auditorijos matavimus, išspręsti slapukų (cookies) nepalaikančių įrenginių keliamas problemas ir pateikti statistinius duomenis realiuoju laiku.

Vertę duomenims suteikia iš jų kylančios išvados, todėl į „Login“ taip pat atvyksta „Gemius“ vyriausiasis verslo konsultantas Tomasz Lechowicz. Jis pasidalys savo patirtimi priimant didžiaisiais duomenimis (big data) paremtus verslo sprendimus.

Pasitelkdamas pavyzdžius iš aviacijos, bankininkystės, e-komercijos ir transporto sektorių, T. Lechowicz atsakys į klausimus, kokią naudą teikia didieji duomenys bei kaip juos pasitelkti veiklos efektyvumo didinimui.

Į iškarpinę> Spausdinti

Šalis

Lietuva

Komentaras:

Piotr Ejdys

Prezidentas ir vienas iš įkūrėjų

Piotr Ejdys yra „Gemius SA“ prezidentas ir vienas iš didžiausios interneto tyrimų ir konsultacijų bendrovės Europos, Viduriniųjų Rytų ir Afrikos regione įkūrėjų.

Piotr Ejdys baigė studijas Varšuvos universitete, kuriame pasirinko dirbtinio intelekto specializaciją. Savo akademinės karjeros metu paskelbė daugybę straipsnių apie teorinę kompiuteriją ir tyrimų teoriją.

Kaip vieną didžiausių vertybių, Piotr Ejdys įvardija darną, kurią jis skatina ir įmonės veikloje – darną tarp darbuotojų, klientų ir savininkų interesų. Toks požiūris sudaro sąlygas ilgalaikiam vystymuisi ir kuria pelną visoms suinteresuotoms šalims.

Rodyti visus su ekspertu susijusius straipsnius

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį