raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2014-04-02 13:16

„Gemius“ plečiasi į vakarus: interneto auditoriją matuos Belgijoje ir Liuksemburge

„Gemius“ plečiasi į vakarus: interneto auditoriją matuos Belgijoje ir Liuksemburge

Tarptautinė bendrovė „Gemius“ tapo oficialia statistikos apie interneto auditoriją tiekėja Belgijoje ir Liuksemburge. „Centre d'Information sur les Médias“ (CIM) „Gemius“ paslaugas pasirinko be konkurso.

Balandį įsigaliojo dviejų metų trukmės kontraktas tarp „Gemius“ ir Belgijos medijos rinkos dalyvių asociacijos (Joint Industry Committee (JIC)), su galimybe jį pratęsti. Belgija, kurioje interneto skvarba siekia 75%*, tapo 35-ąja, o Liuksemburgas, kuriame internetu naudojasi 80%* gyventojų, tapo 36-ąja šalimi, kuriose „Gemius“ tirs interneto auditoriją.

Stef Peeters, generalinis CIM direktorius, teigia: „mes džiaugiamės naująja partneryste su tokiu atsidavusiu interneto ekspertu kaip „Gemius“. Nekantraujame pradėti bendradarbiavimą ir rasti pragmatiškus sprendimus, pritaikytus sparčiai besivystančio interneto matavimui“.

„CIM nusprendė naudotis mūsų paslaugomis, nes esame įtvirtinę teigiamą savo įvaizdį ir pelnėme kitų Europos šalių JIC pripažinimą. Mūsų konkurencinį pranašumą jie mato tame, kad teikiame konkrečiam klientui pritaikytus sprendimus, kurie gali būti reguliuojami atsižvelgiant į specifinius vietinės rinkos poreikius. Be to, mūsų prekės ženklas jau yra tapęs patikimos metodologijos ir infrastruktūros garantija,– teigia Piotr Ejdys, „Gemius“ vadovas.

1971 m. įkurtas Belgijos JIC apima visas medijas, veikiančias šalies rinkoje: televiziją, radiją, spaudą, lauko ir kino reklamą, internetą bei „rich media“ reklamą. Ši ne pelno organizacija teikia svarbiausią informaciją Belgijos žiniasklaidos rinkai. Asociacijai priklauso pagrindiniai sektoriaus žaidėjai iš reklamos agentūrų, žiniasklaidos centrų, leidėjų ir reklamdavių. Išsamesnė informacija apie organizaciją: www.cim.be.

„Gemius“ interneto auditorijos tyrimas „gemiusAudience“ yra atliekamas daugiau nei 30-yje šalių. Tyrimo tikslas yra nustatyti interneto vartotojų socio-demografinius profilius, naršymo įpročius bei vaizdinio ir garsinio turinio vartojimo ypatumus. „Gemius“ tyrimas paremtas hibridine metodologija ir vykdomas vadovaujantis ICC/ESOMAR standartais.

 

* Šaltinis: Eurostat, Internet access and use in 2013, 2013 gruodis.

Į iškarpinę> Spausdinti

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį