Gemius: naujas logotipas – nauja perspektyva
Naujasis „Gemius“ logotipas nenutolsta nuo savo ištakų, tačiau yra paprastesnis ir modernesnis. Šie žodžiai taip pat apibūdina naują sprendimų kryptį – konsultavimą, kuris leis klientams pamiršti prisijungimus bei slaptažodžius ir susikoncentruoti ties verslo sprendimais.
„Nuo pat pradžių buvome susitelkę į duomenis ir atsižvelgdami į rinkos poreikius nuolat tobulėjome. Iš pradžių teikėme technologiją duomenų rinkimui – matavome svetaines ir interneto reklamos kampanijų efektyvumą. Šiandien su savo duomenų bazėmis dirbame tam, kad pateiktume įžvalgas ir rekomendacijas, kurios mūsų klientams padeda kurti sėkmingą verslą. Tai yra priežastis, dėl kurios nusprendėme atnaujinti logotipą“,– teigia Vesna Gordon, „Gemius“ tarptautinių pardavimų ir rinkodaros direktorė.
„Gemius“ serveriai kasdien surenka ir apdoroja milžiniškus duomenų kiekius. Vis dėlto tikroji didžiųjų duomenų (big data) vertė slypi praktiniame šios informacijos panaudojime verslo tikslams. Tai apima visą pardavimų procesą, taip pat ir už interneto ribų. Siekdama atitikti šiuos naujus rinkos poreikius, įmonė savo portfelį papildo konsultavimo paslaugomis.
„Tai buvo natūralus žingsnis vystant įmonę, kuri prieš 15 metų prasidėjo kaip technologijų verslas”,– reziumuoja Vesna Gordon.
Komentaras:
Vesna GordonTarptautinių pardavimų ir rinkodaros direktorė, Valdybos narė
Profesinę karjerą Vesna pradėjo 2005-aisiais rinkodaros konsultacijų ir tyrimų bendrovėje „Valicon“, kur iš pradžių dirbo tyrėja, o 2009 metais ji tapo regiono pardavimų direktore ir valdybos nare. Taip pat ji buvo atsakinga už SPSS franšizės valdymą Balkanuose (SPSS yra IBM analitinė programinė įranga) ir aktyviai dalyvavo įvairiuose duomenų gavybos ir prognozuojamosios analizės projektuose (susijusiuose su mažmeninės prekybos, telekomunikacijų ir bankininkystės pramone).
Rodyti visus su ekspertu susijusius straipsnius