Kovo mėnesio apžvalga
Standartiškai kovo mėnesį Lietuvos interneto vartotojai naršė kur kas ilgiau nei vasarį. Didžiausio susidomėjimo kovą sulaukė receptų bei mokslo tematikos svetainės. Be to, kovo mėnesį prie gemius Audience tyrimo prisijungė nauja svetainė – kainos.lt (294 471 realus vartotojas) bei į tyrimą grįžo tvprograma.lt (153 875 realūs vartotojai).
Time Share - Internet
Praėjusį mėnesį vienas internautas naršymui visais įrenginiais vidutiniškai skyrė 11 val. 05 min. (7,67%).
Kovo mėnesį internautai visais įrenginiais naršė gerokai ilgiau nei sausį: kompiuteriu 24,31% ilgiau, telefonais 12,02%, tik planšetėmis 19,02% trumpiau nei vasarį.
Pagal laiko pasidalijimą internete, TOP25 svetainių sąraše, didžiausias augimas užfiksuotas kinopavasaris.lt (600%) svetainėje.
Real Users
Kovo mėnesį kompiuteriais naršė 1 293 202 (-12,96%) realūs vartotojai, besinaudojančių telefonais buvo 1 251 336 (-7,63%), planšečių vartotojų buvo 584 417 (23,81%), o visais įrenginiais praėjusį mėnesį naršė 1 827 717 realūs vartotojai (-1,90%).
Praėjusį mėnesį, TOP25 svetainių sąraše, pagal realius vartotojus visose platformose didžiausi augimai užfiksuoti manonamai.lt (20,25%) bei etaplius.lt (19,56%) svetainėse.
Page Views
Kompiuterių naudotojai kovą atvertė 380 216 895 puslapius (-4,14%), naršantys telefonais – 757 368 725 (4,02%), pasirinkę planšetes – 105 489 909 (-0,77%), o visais įrenginiais buvo atversta 1 245 075 529 (0,98%) puslapiai.
Praėjusį mėnesį, TOP25 svetainių sąraše, pagal puslapių peržiūras visose platformose didžiausias augimas užfiksuotas kinopavasaris.lt (574,71%) svetainėje. Lyginant šioje svetainėje visose platformose sugeneruotas puslapių peržiūras šiais ir praėjusiais metais (2018 03 vs. 2019 03) skirtumas siekia daugiau nei 20% - t.y. jeigu praėjusiais metais kinopavasaris.lt svetainėje (total) buvo sugeneruota 1 299 333 puslapių peržiūros, tai šiais metais jų išaugo iki 1 575 458. Kompiuteriu sugeneruotų peržiūrų padidėjo 2%, telefonais net 67,35%, o planšetėmis 54,93%.
Stream
Kovo mėnesį, pagal video svetainių laiko pasiskirstymą internete visose platformose didžiausi augimai užfiksuoti 15min Video (14,88%) bei Delfi Video (7,52%).