2018-12-20 07:43
Influenceriai: reklamos įtaka pirkimui bei Lietuvos TOP10
Tarptautinė interneto tyrimų ir konsultacijų įmonė “Gemius” sausio mėnesį pristatys 2018 m. Lietuvos e-komercijos tyrimą.
Šis tyrimas atskleidžia ne tik vartotojų pirkimo įpročius ir populiariausias e-komercijos svetaines, bet ir atsako į tokius klausimus kaip:
- Kokia yra ir kaip per metus keitėsi Lietuvos interneto pirkėjų sociodemografinė statistika?
- Kas motyvuoja pirkti internetu?
- Su kokiomis kliūtimis susidūrė užsakant prekę ar paslaugą?
- Kodėl neperkama internetu?
- Koks atsiskaitymo būdas patogiausias?
- ...
Tyrime taip pat išanalizuota influencerių (nuomonės formuotojų) reklamos daroma įtaka pirkimui internete bei žinomumas – ši statistika atvaizduota žemiau esančiame infografike.