raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2018-12-20 07:43

Influenceriai: reklamos įtaka pirkimui bei Lietuvos TOP10

Tarptautinė interneto tyrimų ir konsultacijų įmonė “Gemius” sausio mėnesį pristatys 2018 m. Lietuvos e-komercijos tyrimą.

 

Šis tyrimas atskleidžia ne tik vartotojų pirkimo įpročius ir populiariausias e-komercijos svetaines, bet ir atsako į tokius klausimus kaip:

  • Kokia yra ir kaip per metus keitėsi Lietuvos interneto pirkėjų sociodemografinė statistika?
  • Kas motyvuoja pirkti internetu?
  • Su kokiomis kliūtimis susidūrė užsakant prekę ar paslaugą?
  • Kodėl neperkama internetu?
  • Koks atsiskaitymo būdas patogiausias?
  • ...

Tyrime taip pat išanalizuota influencerių (nuomonės formuotojų) reklamos daroma įtaka pirkimui internete bei žinomumas – ši statistika atvaizduota žemiau esančiame infografike.

 
Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

analizė ir infografikas

Sektorius

Reklama

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį