raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2019-11-05 14:06

„Gemius“ perima interneto auditorijos matavimą Danijoje

„Gemius“ ką tik pasirašė trijų metų sutartį su nepriklausoma įmone „Danske Medier Research“ (DMR), teikiančia oficialius duomenis apie Danijos interneto rinką  - Danish Online Index (DOI).

Nuo 2020 m. pavasario „Gemius“ grįš į Danijos rinką ir oficialiai matuos interneto srautą (DOI). Pastaruosius ketverius metus, Danijoje interneto rinką matavo - „Kantar Gallup“.

„Mes daug investavome į novatoriškų metodologijų kūrimą, todėl su nekantrumu laukiame kada galėsime pradėti teikti interneto auditorijos tyrimo rezultatus Danijos rinkai. Malonu žinoti, kad DMR pripažino pastarųjų penkių metų „Gemius“ augimą, tačiau mūsų įmonės tikslas, kuris visada yra mūsų pagrindinis konkurencinis pranašumas, nepasikeitė - mes esame tam, kad teiktume individualius sprendimus, kuriuos galima lengvai pritaikyti prie vietos poreikių“, - komentuoja „Gemius“ generalinis direktorius Marcin Pery.

Danijos žiniasklaidos tyrimų pirmininkas, “JP / Politiken Hus” generalinis direktorius Dorthe Bjerregaard-Knudsen komentuoja: „Gemius“ mums pasiūlė sklandų ir modernų sprendimą, su kuriuo mes galėsime patenkinti skirtingus subjektų poreikius Danijos rinkoje. Nesvarbu ar leidėjai nori duomenų viešai prieinamame platformoje, ar jiems reikia matyti persidengimą tarp svetainių ar naudoti kitas tyrimo galimybes - su „Gemius“ galime pasiūlyti skirtingoms žiniasklaidos priemonėms tik reikiamus paslaugų paketus“.

Teiktame pasiūlyme „Gemius“ pademonstravo naujausią metodologiją, leidžiančią derinti duomenis iš įvairių šaltinių. Unikalus duomenų sintezės procesas, pagrįstas naujausiu „Gemius“ metodologiniu sprendimu, vadinamas Constant Panel. Įmonė yra įsitikinusi, kad visų auditorijos matavimų ateitis gali būti kuriama remiantis šiuo sprendimu.

Partnerio, kuris teiktų oficialius Danijos interneto rinkos duomenis, „Danske Medier Research“ ieškojo nuo 2018 m. rudens.

„Norėjome rasti sprendimą, kuris geriausiai ir ekonomiškiausiai patenkintų skirtingus „Danske Medier Research“ narių, leidėjų bei tinklalapių Danijoje poreikius, susijusius su dokumentacija ir palyginamumu skaitmeninėje rinkoje“, - komentuoja „Danish Media Research“ direktorė Marianne Bugge Zederkof. „Mums pavyko surasti partnerį, sulaukusį plataus rinkos suinteresuotųjų šalių palaikymo. „Gemius“ mums pasiūlė jau ilgą laiką egzistuojantį ir standartizuotą sprendimą, kuris taip pat egzistuoja ir kitose Europos šalyse, įskaitant ir Belgiją.

Tyrimas ne tik pateiks bendrą vaizdą apie Danijos interneto vartotojų naršymą tyrime dalyvaujančiose svetainėse, bet ir suteiks galimybę analizuoti tikslines grupes ir persidengimą tarp svetainių, taip pat aplikacijų (angl. app) ir video turinio matavimą. Tyrimas apims visų tipų įrenginius, todėl bus galima matyti visas platformas kartu ir kiekvieną platformą atskirai. Be to, DOI apskaičiuos Danijos interneto vartotojų demografinę sudėtį.

 

 

Apie Danijos žiniasklaidos tyrimus: https://danskemedier.dk

Apie „Gemius“: „Gemius“ yra pasaulinė tyrimų ir technologijų įmonė, teikianti duomenis ir pažangius skaitmeninės rinkodaros sprendimus. Įmonė siūlo kompleksines paslaugas e-komercijai, leidėjams, reklamos agentūroms ir reklamdaviams ir yra „Global Insights Community“, „ESOMAR“ ir „IAB Europe“ narė. www.gemius.com / www.gemius.lt

Raktažodis

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

įvykis

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį