raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2015-05-26 08:58

Balandį internautus labiausiai domino orai

Įpusėjus pavasariui šalies internautai rinkosi leisti laiką ne prie kompiuterio. Vieno lankytojo per mėnesį naršymui skiriamas laikas sumažėjo pusantros valandos ir siekė 10 val. 21 min. Tai atspindėjo ir ryškus puslapių peržiūrų skaičiaus kritimas, ypač naujienų portaluose. Vienintelė tema, kuri akivaizdžiai domino internautus buvo orai.

Prie tyrimo balandį prisijungė nauja „Delfi“ grupės svetainė daraupats.lt (151 755 PC realūs vartotojai ir 1 343 945 PC puslapių peržiūros).

Realių vartotojų skaičius išliko stabilus

 

Balandį PC naudotojų skaičius išliko stabilus – 1 843 898 (-0,23%), naršančių telefonais mažėjo 3,10% – iki 748 434 realių vartotojų, tačiau besinaudojančių planšetėmis buvo 1,13% daugiau – 310 670.

Didesnio PC lankytojų skaičiaus sulaukė tik 5-ios iš TOP25 svetainių.

Daugiausiai PC realių vartotojų balandžio mėnesį sulaukusių svetainių TOP25

Labiausiai PC naršančius internautus traukė orai gismeteo.lt (15,10%), svetainės lankomumas žymiai augo antrą mėnesį iš eilės. Balandį joje reikšmingai didėjo 15-24 m. jaunuolių (33%) ir Panevėžio gyventojų (28%) gretos.

Svetainė manonamai.lt (2,54%) pagal lankytojų augimą buvo antra. Labiausiai daugėjo 35-44 m. internautų (18%) ir lankytojų iš Marijampolės (35%).

Vis daugiau žmonių bando laimę loterijose – tokią išvadą sufleruoja tai, kad perlas.lt (2,09%) buvo trečia labiausiai augusi svetainė. Joje apsilankė daugiau moksleivių ir studentų (12%) bei internautų iš rajoninių miestų/ gyvenviečių (11%).

Ryškiausi praradimai balandį teko moteriškos auditorijos svetainėms. Daugiausiai, penktadalio auditorijos, neteko klubas.lt (-21,77%). Portale lankėsi perpus mažiau alytiškių (-47%), be to, žymiai sumažėjo ir vyriausių, 55-74 m., auditorijos atstovų (-39%).

Penktadaliu mažiau lankytojų sulaukė ir 5braskes.lt (-18,82%). Didelės įtakos turėjo tai, kad joje žymiai sumažėjo vyrų (-36%) ir beveik trečdaliu susitraukė 25-34 m. (-30%) auditorija.

Prasčiau sekėsi ir cosmopolitan.lt (-13,93%). Portale itin sumažėjo vyriausių skaitytojų (-28%) bei Alytaus gyventojų (-26%).

Populiariausių tarp telefonais naršančių lankytojų svetainių tope balandį geriau sekėsi tik 4-ioms.

Daugiausiai telefonų realių vartotojų balandžio mėnesį sulaukusių svetainių TOP25

Didžiausio telefonais naršančių realių vartotojų augimo sulaukė taip pat gismeteo.lt (20,13%). Auditorija ryškiai augo ir svetainėse tavovaikas.lt (15,75%) bei lrt.lt (6,39%).

Mažiausiųjų ekranų auditorija žymiai mažiau lankėsi gaspadine.lt (-12,93%), vz.lt (-11,95%) ir 5braskes.lt (-11,37%).

Daugiau planšetėmis naršančios auditorijos sulaukė 6-ios iš TOP25 svetainių.

Daugiausiai planšečių realių vartotojų balandžio mėnesį sulaukusių svetainių TOP25

Ir šiuo atveju labiausiai auditorija augo gismeteo.lt (18,66%), daugiau planšetes pasirinkusių internautų taip pat sulaukė perlas.lt (10,66%) ir autogidas.lt (3,21%).

Gerokai mažiau lankytojų sulaukusių portalų trejetuke atsidūrė 5braskes.lt (-19,70%), klubas.lt (-19,53%) ir cosmopolitan.lt (-13,09%).

Puslapių peržiūrų mažėjo beveik visur

 

PC puslapių peržiūrų skaičius mažėjo 11,54% – iki 1 070 075 842. Telefonais kuriamas srautas sumenko 6,77% ir siekė 363 506 443 puslapius. Naršantys planšetėmis atvertė 73 082 409 puslapius, tai yra 12,49% mažiau nei kovą.

Daugiausiai PC srauto sulaukiančių svetainių tope augo tik 1 svetainė.

Svetainių, turinčių daugiausiai PC puslapių peržiūrų balandžio mėnesį, TOP25

 

Naršančius asmeniniais kompiuteriais labiau domino tik gismeteo.lt (20,02%) orų prognozės.

Gerokai sumažėjo informacijos apie renginius poreikis svetainėje kasvyksta.lt (-25,75%). Vis dėlto prie bendro puslapių peržiūrų nuosmukio labiausiai prisidėjo 19,01% sumažėjęs delfi.lt srautas: balandį žymiai sumenko susidomėjimas tiek dienos naujienomis (-30%), tiek pramogomis (-27%). Trečioji svetainė, kurioje susidomėjimas turiniu ryškiai mažėjo, buvosupermama.lt (-16,73%).

Daugiau dėmesio iš naršančių telefonais teko 4-ioms iš TOP25 svetainių.

Svetainių, turinčių daugiausiai telefonų puslapių peržiūrų balandžio mėnesį, TOP25

Tarp labiausiai telefonų srautą užsiauginusių svetainių buvo dvi, kurios lyderiavo ir kovą – gismeteo.lt (44,12%) ir tv3.lt (21,01%). Prie jų balandį taip pat prisijungė vinted.lt (2,11%).

Prasčiau išlaikyti dėmesį sekėsi alfa.lt (-21,04%), one.lt (-18,62%) ircosmopolitan.lt (-17,39%).

Planšetėmis kuriamų puslapių peržiūrų taip pat daugėjo tik vienoje TOP25 svetainėje.

Svetainių, turinčių daugiausiai planšečių puslapių peržiūrų balandžio mėnesį, TOP25

Orų svetainė gismeteo.lt (28,58%) buvo vienintelė, kuri internautus balandį domino labiau nei kovą.

Tarp svetainių, kuriose internautų aktyvumas mažėjo labiausiai, buvo alfa.lt (-31,19%), manodienynas.lt (-19,82%) ir delfi.lt (-19,82%).

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

apžvalga

Sektorius

Žiniasklaida

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį