raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2017-06-22 10:37

Naujos kartos e-komercijos analizės įrankis „ShopMonitor“

Tarptautinė interneto tyrimų ir konsultacijų įmonė „Gemius“ išleido naują įrankį e-komercijos rinkai – „ShopMonitor“. Tai pirmasis tokio tipo e-komercijos site-centric matavimo įrankis, kuris suteikia patikimus duomenis apie internetinių parduotuvių pardavimus. Užregistuokite savo internetinę parduotuvę ir tapkite išskirtinio Baltijos šalių projekto dalimi.

„ShopMonitor“ skiriasi nuo visų kitų e-komercijos analizės įrankių savo unikalia galimybe palyginti visą rinką ar atskirus jos sektorius pagal skirtingas metrikas. Taip pat, vieningos klasifikacijos pagalba, kiekviena interneto parduotuvė gali palyginti savo KPI. Svetainės duomenų saugumas bei anonimiškumas yra visiškai garantuotas, kadangi visa informacija lieka tik e-komercijos svetainės nuosavybe.

Lengvai naudojamas įrankis suteikia galimybę stebėti daugiau nei 15 metrikų, įskaitant produktų reitingavimą ar pagrindinio puslapio analizę. Keliaukite koja kojon su naujausiomis pasaulio tendencijomis!

Kadangi „ShopMonitor“ įrankis pristatytas visose trijose Baltijos šalyse, e-komercijos parduotuvės, kurios veikia visoje Baltijos rinkoje, turės galimybę palyginti Lietuvos, Latvijos bei Estijos rinkos vidurkius.

 

Sužinokite daugiau apie šį įrankį apsilankydami „Shopmonitor“ svetainėje - www.shopmonitor.lt.

Raktažodis

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

straipsnis

Sektorius

Tyrimai, Prekyba

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį