Kiek žmonių Lietuvoje iš tiesų naudojasi socialiniais tinklais?
Tai, kad žmogus yra užsiregistravęs kuriame nors socialiniame tinkle, dar nereiškia, kad jis juo iš tiesų naudojasi. Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Baltic“ atliktas 2018 metų e-komercijos tyrimas parodė, kokia iš tiesų yra naudojimosi socialiniais tinklais situacija Lietuvoje.
„Gemius Baltic“ atliktas 2018 metų e-komercijos tyrimas atskleidė mėgstamiausių bei žinomiausių Lietuvos ir užsienio internetinių parduotuvių sąrašus, pirkėjų įpročius, iškylančias problemas perkant internetu, ateities prognozes bei daug kitos, internetinės svetainės veiklą vystyti padedančios, informacijos.
Tyrime taip pat išaiškėjo, kuriuose socialiniuose tinkluose lietuviai turi savo asmeninius profilius ir kiek iš jų yra iš tiesų naudojami.
Lietuvos interneto vartotojų teigimu, socialinis tinklas, kuriame yra mažiausiai nenaudojamų asmeninių profilių yra Facebook. Daugiausia sukurtų, bet nenaudojamų profilių yra Twitter, Linkedin, WhatsApp, Pinterest, Snapchat, Viber ir Tumblr tinkluose. Daugiausia aktyvių anketų Lietuvos internautai turi Facebook, Youtube ir Instagram socialiniuose tinkluose, o tuo tarpu mažiausiai aktyvių anketų mūsų šalies gyventojai yra sukūrę Twitter ir Tumblr platformose.
Palyginus Lietuvos interneto vartotojus, kurie turi savo asmeninius profilius socialiniuose tinkluose ir jų amžių, pastebimas jaunųjų internautų indėlis beveik visose platformose.
15-24 m. Lietuvos interneto vartotojai pirmauja 9 iš 11 socialinių tinklų. Mažiau šios amžiaus grupės žmonių savo asmeninius profilius turi tik Linkedin, kuriame didžiąją dalį sudaro 25-34 metų amžiaus grupės atstovų ir Viber, kuriame daugiau 25-44 metų amžiaus grupės lietuvių profilių.