raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2016-04-17 14:16

Vis daugiau Lietuvos internautų domisi skelbimais

Metų pradžioje itin išaugo internautų susidomėjimas skelbimais. Tarp labiausiai per mėnesį augusių portalų, skelbimų svetainės atsidūrė tiek sausį, tiek vasarį.

Skelbimų svetainėse, kurios dalyvauja „gemiusAudience“ tyrime, vasarį lankėsi 1 193 084 realūs vartotojai, tai yra 64% Lietuvos interneto svetainių auditorijos, kuri naršo asmeniniais kompiuteriais. Skelbimams tenka viena iš keturių puslapių peržiūrų ir penktadalis internautų laiko.

Vasarį internautai dažniau rinkosi universalias skelbimų svetaines, kuriose vienoje vietoje pateikiami tiek prekių, tiek darbo, tiek nekilnojamojo turto skelbimai. Ne toks sėkmingas laikotarpis buvo drabužių skelbimų svetainėms – visų jų lankytojų skaičius krito.

Skelbimų auditorija auga sparčiau nei bendras internautų skaičius

 

Žvelgiant į metinę tendenciją, matome, kad 2015-02-2016-02 laikotarpiu skelbimų svetainių lankytojų skaičius išaugo 4,82%. Vis dėlto svarbu atsižvelgti į tai, kad cvzona.lt ir rinka.lt 2015 m. vasarį tyrime nedalyvavo, todėl, išfiltravus šių svetainių indėlį, metinis augimas siekia 3,77%. Tai rodo, kad skelbimų auditorija augo sparčiau nei bendras Lietuvos internautų skaičius (2,28% augimas per metus).

Skelbimai itin domina didesnes pajamas turinčius vartotojus

 

„Statistika rodo, kad skelbimų svetainės tarp Lietuvos internautų populiarėja, be to, jos vis labiau domina didžiausią perkamąją galią turinčius internautus“,– teigia Gryta Balserytė, „Gemius“ regiono vadovė Baltijos šalims.

Didžiausią grupę, iš nurodžiusiųjų savo pajamas, skelbimų svetainėse sudaro asmenys, kurių asmeninės grynosios pajamos yra didesnės nei 869 eurai (11,91% auditorijos, kuriai buvo užduotas šis klausimas, t.y. 18 metų ir vyresnių lankytojų). Mažiausiai – gaunantys tarp 72 ir 101 eurų (2,41%). Svarbu paminėti tai, kad 15,27% pilnamečių internautų atsisakė nurodyti savo pajamas, o 4,35% nurodė, jog jiems sunku pasakyti konkrečią sumą.

Prieš metus didžiausią grupę pagal pajamas sudarė lankytojai, kurių asmeninės grynosios pajamos svyravo tarp 521 ir 666 eurų (11,13% auditorijos, kuriai buvo užduotas šis klausimas). Auditorija, kuri nurodė 869 eurų arba didesnes pajamas, pernai sudarė 10,62% pilnamečių lankytojų. Dar 13,85% lankytojų atsisakė nurodyti pajamas, o 4,66% nurodė, jog jiems sunku pasakyti konkrečią sumą.

 
Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

analizė

Sektorius

Prekyba

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį