Daugiausiai paspaudimų internete sulaukia prekybininkų reklama

Lietuvių kompiuterių ir mobiliųjų įrenginių ekranuose dažniausiai šmėžavo pasiūlymai įdomiai praleisti laisvalaikį — tai rodo naujausia „gemiusAdmonitor. Market sectors“ atskaita. Kultūrinių ir sporto renginių, kino, žaidimų, loterijų bei žaislų reklamai teko 18% visų reklamos parodymų Lietuvoje.
Vis dėlto didžiausio vartotojų susidomėjimo sulaukė prekybininkai. 16% visų paspaudimų teko būtent šio sektoriaus reklamai. Tokį rezultatą iš dalies lėmė tai, kad prekybai teko didžiausias skirtingų kampanijų skaičius — beveik ketvirtadalis (23%) visų reklamos kampanijų.
Vidutinis CTR rodiklis atskleidžia, kad tokios kategorijos kaip buitinės chemijos produktai, gėrimai (įskaitant alkoholį) ir maistas paspaudimų sulaukdavo dažniausiai.
„Ataskaitoje išryškėjo didžiųjų reklamos pirkėjų, kurie tradiciškai reklamuojasi televizijoje, įtaka reklamos efektyvumo pagal segmentus reitingui – pirmoje vietoje pagal CTR vidurkį turime buitinės chemijos produktų sektorių. Šie klientai yra linkę pirkti video reklamą ir internete. Dažniausiai video (preroll, midroll) reklamos efektyvumas yra didesnis nei įprastų reklamos skydelių, o šio segmento bendras kampanijų skaičius nėra labai didelis, todėl kampanijos su video reklama turėjo ženklią įtaką vidutiniam segmento CTR‘ui, siekiančiam 3%“,– švaros produktų populiarumo priežastį įvardija Povilas Goberis, „Gemius Baltic“ klientų aptarnavimo vadovas.
Ataskaita „gemiusAdmonitor. Market sectors (2014.10 – 2015.03)“ apima 13-os Centrinės ir Rytų Europos šalių interneto reklamos rinkos analizę: Bulgarijos, Čekijos, Estijos, Kroatijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Rumunijos, Serbijos, Slovakijos, Slovėnijos, Ukrainos ir Vengrijos.
Ji paremta reklamos serverio „AdOcean“ ir reklamos kampanijų matavimo įrankio „gemiusDirectEffect“ duomenimis. Analizė apima visas matuojamas kampanijas išskyrus savireklamą (self-promotion) ir mažiau nei 1000 parodymų turinčias kampanijas.
Turinio tipas
ataskaitaSektorius
Reklama, Prekyba, Telekomunikacijos, Technologijos, FMCG, Finansai, Pramogos, Transportas, Turizmas