Vasarį internautai aktyviausiai naršė planšetėmis
Trumpiausias metų mėnuo daugumai interneto svetainių nebuvo palankus – mažėjo tiek jų auditorija, tiek puslapių peržiūrų skaičius.
Vasario mėnesį, prie gemiusAudience tyrimo prisijungė nauja svetainė – regionunaujienos.lt (16 915 realių vartotojų). Taip pat, kaip atskiros svetainės, tyrime dalyvauja trys nuo 15min.lt atsiskyrusios rubrikos: zmones.lt (168 563 realūs vartotojai), ji24.lt (46 356 realūs vartotojai) bei elaima.lt (28 498 realūs vartotojai).
Be to, atsirado dar viena žiniasklaidos grupė – Žurnalų leidybos grupė, kuriai priklauso tokios tyrime dalyvaujančios svetainės kaip: autogidas.lt, elaima.lt, ji24.lt, plius.lt, shopspy.lt bei zmones.lt.
Realių vartotojų mažėjo daugumoje svetainių
Vasarį, pagal realius vartotojus, krito beveik visos TOP25 svetainės, vienintelė svetainė sulaukusi vartotojų augimo – alfa.lt (2,94%).
Į telefonais naršančiųjų vasario mėnesio TOP25 sąrašą pateko ir 18-ąją vietą užėmė naujoji svetainė – zmones.lt (90 019 realių vartotojų). Taip pat prie daugiausiai telefonais naršančių vartotojų turinčių svetainių sąrašo prisijungė ir didžiausio augimo šioje grupėje sulaukė receptų svetainė - lamaistas.lt (31,87%).
Vertinant svetaines pagal planšetėmis naršančiuosius, ryškiausiai lankytojų daugėjo taip pat lamaistas.lt svetainėje (22,42%).
Vasario mėnesį asmeniniais kompiuteriais naršė 1 736 547 (0,51%) realūs vartotojai, besinaudojančių telefonais daugėjo iki 1 097 982 (2%), planšečių vartotojų buvo 301 104 (5,70%), o visais įrenginiais praėjusį mėnesį naršė 1 871 794 realūs vartotojai (0,79%).
Augo praleistas laikas krepšinio tematikos svetainėse
Vasario mėnesį, vienas internautas naršymui visais įrenginiais vidutiniškai skyrė 12 val. 44 min. (-13,37%).
Didžiausias TOP25 svetainių augimas, pagal laiko dalį, užfiksuotas krepšinio naujienų svetainėje krepsinis.net (18,42%). Pagal šį rodiklį svetainė augo visose platformose. Tam įtakos galėjo turėti vasario mėnesį vykusios Karaliaus Mindaugo taurės varžybos.
Panašiai augo ir kita krepšinio tematikos svetainė – basketnews.lt (16,28%) bei automobilių skelbimų portalas – autoplius.lt (16,31%).
Primename, kad pagal „gemiusAudience“ tyrimo metodologiją, į laiko apskaitą įtraukiamos tos puslapių peržiūros, kurių trukmė vienai puslapio peržiūrai neviršija 30 min., ilgiau trunkančių puslapių peržiūrų laikas į statistiką nepatenka.
Visas svetainėse tam tikru įrenginiu naršant praleistas laikas yra prilyginamas 100%. Toliau pateikiama, kokia laiko dalis tenka konkrečiai svetainei.
Internetinių puslapių buvo peržiūrėta mažiau
Vasarį, lyginant su sausio mėnesiu, internautai aktyvūs buvo kur kas mažiau. Pagal puslapių peržiūras krito beveik visos TOP25 svetainės, puslapių peržiūrų daugėjo tik pažinčių portale one.lt (17,17%).
Kompiuterių naudotojai vasarį atvertė 753 499 088 puslapius (-16,56%), naršantys telefonais – 741 142 574 (-10,74%), pasirinkę planšetes – 82 807 596 (-14,93%), o visais įrenginiais buvo atversta 1 578 510 653 (-13,79%) puslapiai.
Be to, prie daugiausiai puslapių peržiūrų sulaukusių svetainių sąrašo prisijungė naujoji svetainė – zmones.lt (14 317 547 puslapių peržiūros).
Visų tyrime dalyvaujančių svetainių sąrašą galite rasti: www.audience.lt
Taip pat, maloniai primename, jog nuo kovo 1 d. svetainė opa.gemius.lt, kurioje galima stebėti kasdien atsinaujinančią, gemiusAudience tyrime dalyvaujančių svetainių statistiką yra vieša ir visiems prieinama (http://www.gemius.lt/visos-naujienos/tinklapis-opagemiuslt-tapo-viesu.html).