raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2015-12-01 14:27

Sportas interneto TV žiūrovus domino ir spalį

„Eurobasket 2015“ čempionatas pasibaigė ir tai atspindi tiek bendri, tiek atskirų vaizdo turinio portalų, kurie skyrė daug dėmesio šiam įvykiui, rezultatai. Vis dėlto turinio sporto temomis internautai nepamiršo. 

Žiūrovų arba klausytojų, kurie naudojosi PC, spalį buvo 528 897 (-18,38%), telefonų naudotojų – 86 919 (-44,23%), o naudojančių planšetes – 51 041 (-27,64%). Sumažėjus auditorijai, žymiai išaugo žiūrovų įsitraukimas, vertinant vieno lankytojo per mėnesį peržiūroms/ perklausoms skiriamą laiką.

Atsižvelgiant į tai, kad dalis tyrimo dalyvių savo turinį mobiliuosiuose įrenginiuose transliuoja per programėles, kurios nepriima slapukų, telefonais ir planšetėmis naršančios auditorijos statistika atskiroms svetainėms nepateikiama.

Augo mažesnių svetainių auditorija

 

Žiūrovų skaičius spalį labiausiai augo svetainėje lnkgo.alfa.lt, kurios rezultatai gerėja antra mėnesį iš eilės. Daugiau klausytojų taip pat sulaukė powerhitradio.lt.

Interneto radijo ir televizijos svetainių populiarumo pokyčiai spalio mėnesį  (PC realūs vartotojai).

Labiausiai, daugiau nei ketvirtadaliu, išaugo powerhitradio.lt perklausų skaičius.

Interneto radijo ir televizijos svetainių populiarumo pokyčiai rugsėjo mėnesį  (peržiūros/perklausos).

Optimistiškiausiai rudens viduryje atrodė vieno žiūrovo multimedijai skiriamas laikas, kuris augo visuose video portaluose ir nežymiai sumažėjo radijo svetainėje. Teigiamas pokytis matomas lyginant ne tik mėnesio, bet ir metinius rodiklius: lyginant su 2014 m. spaliu, vienas žiūrovas tv3play.lt turiniui skyrė 37 min. daugiau, o laikas, praleidžiamas klausantis powerhitradio.lt didėjo 1 val. 13 min. (2014-10 „gemiusStreamAudience“ buvo matuojamos šios svetainės ir lrt.lt).

Interneto radijo ir televizijos svetainių populiarumo pokyčiai rugsėjo mėnesį  (laikas).

Bendras laikas radijui ir televizijai internete mažėjo penktadaliu

 

Natūralu, kad sumažėjus auditorijai, traukėsi ir bendras multimedijai skiriamas laikas. Spalį PC auditorija tam skyrė 1 328 573 valandas arba 152 metus. Tai yra 15,67% mažiau nei rugsėjį. Vis dėlto vidutinis vienam multimedijos vartotojui tenkantis laikas spalį išaugo 3,31% ir siekė 2 val. 31 min.

Daugiau nei pusę viso laiko internautai praleidžia žiūrėdami tv3play.lt turinį. Tačiau, pasibaigus „Eurobasket“ transliacijoms, kitiems kanalams tenkanti dalis išaugo.

Interneto radijo ir televizijos svetainių populiarumo pokyčiai rugsėjo mėnesį  (laikas).

Sporto tematika išliko populiari ir spalį

 

Spalį sportas nemažai dėmesio sulaukė portale delfi.lt – jam teko dvi iš penkių populiariausių video rubrikų svetainėje. Krepšinis ir toliau buvo žiūrimastv3play.lt – šįkart aistruolių dėmesys teko „LKL“ kovoms.

Populiariausia rubrika delfi.lt išliko aktualijos, tačiau jų auditorija mažėjo 7%, o peržiūrų skaičius – 15%, vis dėlto, vienas žiūrovas aktualijoms skyrė 14% daugiau laiko.

Tv3play.lt portale daugiausiai žiūrovų pritraukė šou „X faktorius“, kurios žiūrovų skaičius per mėnesį išaugo dvigubai (92%),o  peržiūrų (276%) ir vienam žiūrovui tenkantis laikas (256%) didėjo beveik keturiskart.

Svetainės lnkgo.alfa.lt populiariausiųjų penketukas nuo rugsėjo visiškai nepasikeitė. Vis dėlto, visų laidų, išskyrus „Yra, kaip yra“ (3%), žiūrovų skaičius mažėjo 0,2-11%. Nepaisant to, visos šios laidos buvo žiūrėtos ilgiau – vienam žiūrovui per mėnesį tenkantis laikas didėjo 0,4-26%. Be to, augo 2-5 vietoje pagal populiarumą esančių laidų peržiūrų skaičius (8-25%).

Apie „gemiusStreamAudience“ — tai tyrimas, kuris matuoja internete transliuojamo turinio (video, audio) auditoriją ir jos elgseną. Video/ audio peržiūros matuojamos nuo to momento, kai vartotojas pradeda žiūrėti/ klausytis įrašo (po reklaminių intarpų). Tyrime dalyvauja 7-74 m. Lietuvos gyventojai, užpildę elektroninį klausimyną. Tyrimas atliekamas kas mėnesį.

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

apžvalga

Sektorius

Žiniasklaida

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį