raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2015-11-27 16:13

Spalį internautus domino renginiai

Spalį internautus domino renginiai

Lyginant su aktyviu, krepšinio azartu perpildytu rugsėju, spalis atrodo kiek ramesnis. Nuo sporto temų internautai perėjo prie renginių, kurių ypač aktyviai ieškojo telefonais. Daugiau dėmesio jie taip pat skyrė skelbimams ir pažintims.

Lankytojų skaičius šiek tiek mažėjo

 

Naudodamiesi asmeniniais kompiuteriais tyrimo svetainėse apsilankė 1 784 073 internautai (-0,07%). Telefonais naršė 855 844 realūs vartotojai (-0,86%), o planšetėmis – 293 827 (-4,23%).

PC auditorija augo 11-oje iš TOP25 svetainių.

Daugiausiai PC realių vartotojų spalio mėnesį sulaukusių svetainių TOP25. Šaltinis: „Gemius“, „gemiusAudience multiplatform“, 2015-09 – 2015-10.

Labiausiai lankytojų daugėjo portale alfa.lt (14,31%), į kurį nuo rugsėjo integruota pažinčių svetainė flirtas.lt. Žymiau PC auditorija taip pat augo svetainėse aruodas.lt (8,85%) ir kasvyksta.lt (4,54%).

Ryškiausiai mažėjo gismeteo.lt lankytojų skaičius (-15,84%). Dešimtadaliu mažiau internautų užsuko į klubas.lt (-11,18%) ir moteris.lt (-9,42%).

Internautų, kurie naršo telefonais, daugėjo 16-oje iš TOP25 svetainių.

Daugiausiai telefonų realių vartotojų spalio mėnesį sulaukusių svetainių TOP25. Šaltinis: „Gemius“, „gemiusAudience multiplatform“, 2015-09 – 2015-10.

Geriausiai pritraukti telefonų naudotojus spalį sekėsi kasvyksta.lt (67,39%), sveikas.lt (16,99%) ir alfa.lt (12,47%).

Labiausiai auditorija mažėjo svetainėse gismeteo.lt (-27,24%), tvprograma.lt (-23,51%) ir tv3.lt (-15,93%).

Planšetėmis naršančių lankytojų skaičius didėjo 6-iose TOP25 svetainėse.

Daugiausiai planšečių realių vartotojų spalio mėnesį sulaukusių svetainių TOP25.	 Šaltinis: „Gemius“, „gemiusAudience multiplatform“, 2015-09– 2015-10.

Daugiau šį įrenginį pasirinkusių internautų sudomino renginiai kasvyksta.lt (47,87%), bei receptai beatosvirtuve.lt (5,75%) ir skelbimai aruodas.lt (3,59%).

Mažiau planšečių naudotojų sulaukė gismeteo.lt (-21,90%), tv3.lt (-15,66%) ir moteris.lt (-12,80%).

Internautai skelbimų ir pažinčių svetainėse užsibuvo ilgiau

 

Spalio mėnesį naršant asmeniniais kompiuteriais praleistas laikas šiek tiek didėjo, o mobiliaisiais įrenginiais naudotasi kiek trumpiau. PC naršantys internautai tyrimo svetainėse iš viso praleido 17 340 172 valandas arba 1979 metus, tai yra 0,33% daugiau nei rugsėjį. Telefonų naudotojai naršymui skyrė 5 215 187 valandas (-1,34%), o naršantys planšetėmis – 1 061 850 valandų (-1,84%).

Primename, kad pagal „gemiusAudience“ tyrimo metodologiją, į laiko apskaitą įtraukiamos tos puslapių peržiūros, kurių trukmė vienai puslapio peržiūrai neviršija 30 min., ilgiau trunkančių puslapių peržiūrų laikas į statistiką nepatenka.

Visas svetainėse tam tikru įrenginiu naršant praleistas laikas yra prilyginamas 100%. Toliau pateikiama, kokia laiko dalis tenka konkrečiai svetainei.

Trims didžiausiems šalies portalams skiriamas santykinis laikas šiek tiek mažėjo, tačiau vis vien viršijo 50%. Daugiau laiko nei rugsėjį skirta skelbimams, pažintims ir su vaikų auginimu arba ugdymu susijusioms svetainėms.

PC auditorija didesnę laiko dalį praleido 14-oje iš TOP25 svetainių pagal šį rodiklį.

TOP25 Svetainių, kuriose PC naršantys lankytojai praleido didžiausią laiko dalį  spalio mėnesį. Šaltinis: „Gemius“, „gemiusAudience multiplatform“, 2015-09 – 2015-10.

Žymiausiai PC auditorijos santykinis praleistas laikas augo svetainėse alfa.lt (16,67%), autogidas.lt (10,97%) ir tamo.lt (9,44%).

Labiausiai šiuo atžvilgiu nukentėjo krepšinio portalai. Santykiniai mažiau laiko spalį praleista basketnews.lt (-35,38%), krepsinis.net (-25,00%) ir gismeteo.lt (-14,75%).

Laiko dalis naršant telefonu didėjo 15-oje iš TOP25 svetainių.

TOP25 Svetainių, kuriose telefonais naršantys lankytojai praleido didžiausią laiko  dalį spalio mėnesį. Šaltinis: „Gemius“, „gemiusAudience multiplatform“, 2015-09 – 2015-10.

Labiausiai įsitraukimas pagal praleistą laiko dalį augo kasvyksta.lt (200,00%), tamo.lt (33,33%) ir manodienynas.lt (26,00%).

Trumpiau telefonų naudotojus svetainėje išlaikė basketnews.lt (-34,71%), krepsinis.net (-32,74%) ir gismeteo.lt (-32,08%).

Iš 25 svetainių, kurioms tenka didžiausia planšetėmis naršančių internautų laiko dalis, rezultatai gerėjo 15-oje.

TOP25 Svetainių, kuriose planšetėmis naršantys lankytojai praleido didžiausią laiko dalį spalio mėnesį. Šaltinis: „Gemius“, „gemiusAudience multiplatform“, 2015-09 – 2015-10.

Žymiausiai planšetėmis naršančių internautų laiko dalis didėjo svetainėse tamo.lt (17,04%), alfa.lt (13,82%) ir autogidas.lt (12,88%).

Labiausiai santykinis praleistas laikas mažėjo basketnews.lt (-43,86%), krepsinis.net (-30,49%) ir klubas.lt (-20,41%).

Puslapių taip pat peržiūrėta mažiau

 

Asmeniniais kompiuteriais atversta 1 031 317 512 puslapių (-2,70%), telefonais – 475 821 652 (-1,23%), o planšetėmis – 81 367 756 (-6,17%).

PC srautas didėjo 11-oje iš TOP25 svetainių.

Svetainių, turinčių daugiausiai PC puslapių peržiūrų spalio mėnesį, TOP25. Šaltinis: „Gemius“, „gemiusAudience multiplatform“ 2015-09 – 2015-10.

Labiausiai didėjo susidomėjimas 5braskes.lt (105,75%), autogidas.lt (10,00%) ir aruodas.lt (8,86%) turiniu.

Ryškiausiai puslapių atvertimų mažėjo krepsinis.net (-24,14%), gismeteo.lt (-16,09%) ir kasvyksta.lt (-13,85%).

Telefonais sukuriamas srautas didėjo 16-oje iš TOP25 svetainių.

Svetainių, turinčių daugiausiai telefonų puslapių peržiūrų spalio mėnesį, TOP25. Šaltinis: „Gemius“, „gemiusAudience multiplatform“ 2015-09 – 2015-10.

Labiausiai augo srautas svetainėse tamo.lt (30,99%), manodienynas.lt (23,91%) ir one.lt (12,24%).

Ryškiausiai puslapių peržiūrų mažėjo krepsinis.net (-35,80%), basketnews.lt (-34,10%) ir gismeteo.lt (-33,43%).

Planšečių tope geresnių rezultatų pasiekė 9-ios svetainės.

Svetainių, turinčių daugiausiai planšečių puslapių peržiūrų spalio mėnesį, TOP25. Šaltinis: „Gemius“, „gemiusAudience multiplatform“ 2015-09 – 2015-10.

Internautai buvo daug aktyvesni svetainėse 5braskes.lt (74,11%), tamo.lt (14,82%) ir autogidas.lt (9,42%).

Labiausiai puslapių peržiūrų mažėjo krepsinis.net (-34,74%), gismeteo.lt (-22,14%) ir tv3.lt (-16,46%).

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

apžvalga

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį