raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2016-09-26 09:16

Marek Molicki: vartotojų įsitraukimas ir prekės ženklo komunikacija. Ar tikrai tai svarbu?

Marek Molicki: vartotojų įsitraukimas ir prekės ženklo komunikacija. Ar tikrai tai svarbu?

Juk jūs norite, kad žmonės jumis domėtųsi. Mėgtų jūsų produktus, apie juos diskutuotų, rekomenduotų draugams ar pažįstamiems. Visi prekės ženklai to nori, bet tikrai ne visiems pavyksta. Ką daryti, kad būtumėte tarp tų sėkmingųjų?

Kasmetinėje rinkodaros konferencijoje „E. virusas 2016“ šiemet daugiausiai dėmesio skirta vartotojų įsitraukimui. Kodėl tai svarbu? „Havas Media“ atlikta studija parodė, kad 74 proc. prekės ženklų galėtų išnykti ir niekas jų nepasigestų. Ir taip yra nepaisant to, kad sulaukę 18 metų mes būname gavę apie 21 milijoną rinkodaros žinučių ir šis skaičius nuolat auga. „Prekės ženklai leidžia milijonus, bet galiausiai jų žinutės nieko nepasiekia“, – pristatydamas šiuos skaičius kalbėjo tyrimų bendrovės „Gemius“ Lenkijos regiono vadovas Marekas Molicki.

Kodėl taip atsitinka? Viena iš priežasčių, jo nuomone, kai prekės ženklai persistengia ir tam pačiam žmogui siunčia per daug informacijos daugybe skirtingų kanalų. Tada gaunamas priešingas efektas, nes užuot užfiksavęs jam galbūt naudingą informaciją, vartotojas pradeda kiek galėdamas jos vengti ir bandyti atsiriboti. Dėl šios priežasties pasaulyje sparčiai daugėja vartotojų, blokuojančių reklamą.

Dar viena iš dažnai daromų klaidų – kalbėjimas apie tai, kas rūpi tau, o ne galimam klientui. „Žmonėms nerūpi, kad tu naudoji unikalią formulę, kad tavo įmonė įkurta jau prieš šimtą metų, kad jūs laikotės savo misijos ar pasikliaunate ekspertų nuomone. Ir kas? Ekspertai yra tie žmonės, kurie į rinką atneša didžiausias klaidas“, – ironizuoja M. Molicki ir primena nepamiršti svarbiausio: nė vienam žmogui nepatinka būti laikomam kvailiu, tad neleiskite taip pasijausti ir savo vartotojams.

Tačiau pasakyti, kaip nesielgti, visada lengviau nei rasti teisingą sprendimą. Kaip turi elgtis prekės ženklai, nenorintys sulaukti atmetimo reakcijos? Pasak M. Molicki, tam jie turi sužadinti pirkėjų emocijas: smalsumą, palengvėjimo jausmą, patenkinti lūkesčius, pralinksminti ar suteikti malonumą.

Kitas svarbus dalykas – užsitarnauti vartotojų pasitikėjimą. „Jei tavimi nepasitiki, tavęs neklausys. Žinoma, tai nelengva: jei nepasitikime politikais, žiniasklaida, valdžia, kodėl turėtume pasitikėti prekės ženklais? Kai galvosite kaip išspręsti šį klausimą, nepamirškite, kad turėsite komunikuoti su skirtingais žmonėmis. Galbūt jums reikia tik jaunimo, gal, atvirkščiai, vyresnės kartos, ar jų visų: pagal tai ir planuokite savo komunikaciją“, – sako M. Molicki.

 

Teksto autorė: Jūratė Žuolytė (M360 redaktorė); Nuotraukos autorius: A. Ufartas (DELFI)

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

straipsnis

Sektorius

Reklama

Šalis

Lietuva

Komentaras:

Marek Molicki

Regiono vadovas

Interneto industrijos ekspertas, turintis gilias žinias apie vadybą, e-rinkodarą, e-komerciją ir didžiuosius duomenis. Socialinių medijų ir naujųjų technologijų entuziastas, pranešėjas bei treneris, kuris itin vertina technologijų pažangą ir indėlį į žmonijos gerovę.

Kaip „Gemius“ regiono vadovas jis atsakingas už verslo strategijos vystymą įmonės padaliniuose visoje Europoje.

Rodyti visus su ekspertu susijusius straipsnius

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį