Liepą internautai sekė krepšinio naujienas
Liepa internautus atitraukė nuo asmeninių kompiuterių ir paskatino naudotis mobiliaisiais įrenginiais. Vis dėlto tarp visų įrenginių naudotojų gerokai didesnio populiarumo sulaukė receptai ir krepšinis. Tokių svetainių augimui įtakos turėjo liepą vykusios draugiškos krepšinio varžybos bei įsibėgėjęs daržovių marinavimo bei uogienių virimo sezonas. Be to, liepą grįžo anksčiau tyrime dalyvavusi svetainė NTzemelapis.lt (23 325 realūs vartotojai).
Augo susidomėjimas dienos naujienomis ir skelbimais
Liepos mėnesį, „gemiusAudience“ tyrime dalyvaujančiose svetainėse iš viso naršė 1 825 604 realūs vartotojai. TOP25, pagal realius vartotojus, labiausiai išaugo portalai: diena.lt (8,37%) bei plius.lt (8,27%).
Daugiau asmeniniais kompiuteriais naršančių lankytojų sulaukė 21 iš TOP25 svetainių.
Daugiausia laiko praleista skaitant krepšinio naujienas
Vienas internautas naršymui visais įrenginiais vidutiniškai skyrė 12 val. 2 min. (2,95%).
Birželį, didžiausias augimas svetainių TOP25, pagal laiko dalį, užfiksuotas krepšinio naujienų portaluose basketnews.lt (47,50%) bei krepsinis.net (33,77%). Šių svetainių augimui įtakos turėjo liepą vykusios draugiškos krepšinio varžybos.
Pagal puslapių peržiūras, labiausiai augo krepšinio naujienų svetainės
Birželį, „gemiusAudience“ svetainėse iš viso atversti 1 516 139 816 puslapiai.
Pagal puslapių peržiūras, labiausiai augo krepšinio tematikos svetainė krepsinis.net (27,41%) bei naujienų portalas kasvyksta.lt (23,78%). Šios, liepos mėnesį, susilaukė penktadaliu daugiau puslapio peržiūrų nei birželį.
Visų tyrime dalyvaujančių svetainių sąrašą galite rasti: www.audience.lt