raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2015-11-03 14:23

Krepšinis sugrąžino tv3play.lt į TV turinio lyderio poziciją

Krepšinis sugrąžino tv3play.lt į TV turinio lyderio poziciją

Rugsėjį multimedijos žiūrovų dėmesį užkariavo krepšinis. Krepšinio transliacijas per tv3play.lt ir „Eurobasket 2015“ rubrikos naujienas portale delfi.lt, įvertinus persidengimą, stebėjo 305 180 PC žiūrovų ir 53 702 telefonų naudotojai. Tai yra beveik pusė PC auditorijos ir trečdalis telefonais naršančių interneto TV žiūrovų.

„TV3Play“ savo auditorijai pateikė Europos krepšinio čempionato eigą nuo ištakų iki atomazgos: lydėjo rinktinę pasiruošimo metu, tiesiogiai transliavo Europos vyrų krepšinio prieščempionatines ir čempionato varžybas, suteikė galimybę žiūrovams pasižiūrėti Lietuvos rinktinės varžybų įrašus, „Tiesiai iš Eurobasket 2015“ reportažus ir krepšinio rinktinės sutiktuves bei apdovanojimus. „Delfi TV“ lankytojams ruošė vaizdo reportažus iš čempionato bei kasdieninę Europos krepšinio čempionato apžvalgų laidą „Du prieš du“.

Bendra visų tyrimo dalyvių auditorija augo itin žymiai: PC naršiusių žiūrovų/klausytojų buvo 648 025 (19,63%), telefonais transliacijas įsijungė 155 849 internautai (89,61%), o planšetėmis – 70 542 (42,75%).

Siekdami išsamiau atspindėti lankomumo tendencijas, nuo šio mėnesio apžvalgose taip pat pateiksime laiko dalies (time share) rodiklį. Tai yra realių vartotojų konkrečioje interneto svetainėje praleisto laiko santykis su visų internautų visose tiriamose svetainėse praleistu laiku. Šis rodiklis išreiškiamas procentais.

Atsižvelgiant į tai, kad dalis tyrimo dalyvių savo turinį mobiliuosiuose įrenginiuose transliuoja per programėles, kurios nepriima slapukų, telefonais ir planšetėmis naršančios auditorijos statistika atskiroms svetainėms nepateikiama.

Auditorija rinkosi video turinį

 

Pastebimai gerėjo visų vaizdo turinį pateikiančių svetainių rezultatai. Geriausiais rezultatais galėjo pasigirti tv3play.lt, kuri dviženkliu procentu PC auditoriją auginosi antrą mėnesį iš eilės. Vienintelei tyrime dalyvaujančiai radijo svetainei powerhitradio.lt rugsėjis nebuvo toks sėkmingas – jos klausytojų skaičius mažėjo aštuntadaliu.

Interneto radijo ir televizijos svetainių populiarumo pokyčiai rugsėjo mėnesį  (PC realūs vartotojai).

Dar geresnius rezultatus atspindi video peržiūrų statistika – jų skaičius didėjo daugiau nei perpus.

Interneto radijo ir televizijos svetainių populiarumo pokyčiai rugsėjo mėnesį  (peržiūros/perklausos).

Vieno realaus vartotojo per mėnesį multimedijos turiniui vidutiniškai skiriamas laikas didėjo visose svetainėse be išimties. Iš konteksto išsiskyrė lnkgo.alfa.lt, kurioje šis rodiklis pagerėjo du su puse karto.

Interneto radijo ir televizijos svetainių populiarumo pokyčiai rugsėjo mėnesį (laikas).

Bendras multimedijai skirtas laikas išaugo beveik dvigubai

 

Žiūrėdami vaizdo turinį ir klausydamiesi radijo asmeniniais kompiuteriais internautai rugsėjį praleido 1 575 535 valandas arba 180 metų. Per mėnesį šis laikas išaugo 89,77%.

Vienam internautui tenkantis laikas didėjo 58,63% ir siekė 2 val. 26 min.

Didžioji bendro video ir audio turiniui skiriamo laiko dalis teko tv3play.lt laidoms (67,18%).

Labiausiai išaugo portalo lnkgo.alfa.lt laiko dalis (60,69%).Interneto radijo ir televizijos svetainių populiarumo pokyčiai rugsėjo mėnesį (laikas).

Arkliukas, kuris nešė tv3play.lt į sėkmę, buvo krepšinis. Jį žiūrėjo pusė (49,26%) PC naršančios tv3play.lt auditorijos, jam taip pat skirta pusė šiame portale naršant praleisto laiko (49,23%) ir 21,74% turinio peržiūrų.

Daugiausiai žiūrovų kiekviename portale rugsėjį pritraukusios laidos arba rubrikos,  jų peržiūrų skaičius ir vidutinio vartotojo per mėnesį skiriamas laikas (PC).

Kurioms laidoms internautai skyrė daugiausiai laiko apskritai? Vertinant vienai peržiūrai skiriamą laiką, lyderiavo lnkgo.alfa.lt serialas „Gyvenimo šukės“ (42 min. 6 sek.). Žvelgiant į vienam internautui vidutiniškai per mėnesį tenkantį laiką, pirmavo tv3play.lt serialas „Gyvenimo bangos“ (04 val. 20 min. vienam žiūrovui). Susumavus bendrą laiką, kurį laidai skyrė visi jos žiūrovai, priekyje buvo krepšinis per tv3play.lt, kurį internautai žiūrėjo 521 107 valandas arba 59 metus.

Apie „gemiusStreamAudience“ — tai tyrimas, kuris matuoja internete transliuojamo turinio (video, audio) auditoriją ir jos elgseną. Jame dalyvauja 7-74 m. Lietuvos gyventojai, užpildę elektroninį klausimyną. Tyrimas atliekamas kas mėnesį.

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

apžvalga

Sektorius

Žiniasklaida

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį