raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2015-04-22 13:04

Kovą – naujas populiariausių portalų trejetukas

Kovą – naujas populiariausių portalų trejetukas

Pirmaujantis portalas delfi.lt sugebėjo dar labiau padidinti savo atotrūkį – kovą jame apsilankė rekordinis PC realių vartotojų skaičius – 1 257 781.

Neseniai susijungimų procesą pradėjusi „MTG“ grupė kovą įgyvendino savo tikslą – tv3.lt tapo trečiu portalu pagal pasiekiamumą Lietuvoje: svetainėje apsilankė 909 931 PC realus vartotojas (47,76% pasiekiamumas). Prie tokio rezultato žymiai prisidėjo tai, kad 20 svetainių tapo šio domeno dalimi: visi 5 „MTG“ portalai (6tv.lt, powerhitradio.lt, tv3play.lt, tv8.lt ir zinios.lt) ir  anksčiau 15 „Tipro“ grupei priklausiusių svetainių (automanas.lt, balsas.lt, demotyvacijos.lt, indeliai.lt, katalog.lt, laikas.lt, lol.lt, mamosreceptai.lt, pasmama.lt, skelbikas.lt, spekuliantai.lt, spice.lt, studijos.lt, sveikata.lt, valiutos.lt). Vis dėlto pagal PC puslapių peržiūras ši svetainė kol kas devinta.

Dar vienas ryškus pasikeitimas įvyko telefonų tope – į jo viršūnę įsiveržė 15min.lt su 436 647 realiais vartotojais. Tačiau to nepakako, kad portalas išsilaikytų antroje vietoje pagal puslapių peržiūras telefonais – jį aplenkė autogidas.lt.

Svetainės sulaukė daugiau lankytojų

 

Kovą labiausiai daugėjo asmeniniais kompiuteriais naršančių internautų, kurių skaičius siekė 1 848 079 (1,87%), planšečių naudotojų skaičius augo 1,14% iki 307 203, o naršančių telefonais buvo 3,01% mažiau – 772 392.

PC auditorija didėjo 17-oje TOP25 svetainių.

Daugiausiai PC realių vartotojų kovo mėnesį sulaukusių svetainių TOP25

Kaip ir derėtų tikėtis, labiausiai kilo tv3.lt lankomumas – net septynis kartus (643,29%). Po kitų svetainių prijungimo, šio domeno auditorija tapo brandesnė: vyresnių nei 35 metų lankytojų dalis išaugo nuo 29% iki 44%, o labiausiai pasipildė vyriausios (55-74 m.) auditorijos gretos - 1283% (tokio amžiaus internautai sudarė 12% visų tv3.lt lankytojų). Šį pokytį iliustruoja ir dar viena slinktis: vasarį mažiausią lankytojų dalį sudarė minėtosios 55-74 m. amžiaus grupės atstovai (tuomet jų buvo 6%), o kovą mažiausia grupė buvo 7-14 m. vaikai (10% visos auditorijos). Natūralu, jog tai lėmė itin žymų aukštąjį išsilavinimą turinčių lankytojų padidėjimą (981%) bei atvedė daugiau realių vartotojų su aukštesnėmis pajamomis – gaunančių didesnes nei 521€ asmenines grynąsias pajamas daugėjo 38%.

Prasidėjus pavasariui internautus itin domino orai – gismeteo.lt auditorija augo 22,91%. Labiau didėjo moterų gretos (29%), todėl, skirtingai nei vasarį, jos sudarė didesnę svetainės lankytojų dalį (53%). Pagal geografiją svetainėje ryškiausiai daugėjo alytiškių (34%), klaipėdiečių (31%) ir vilniečių (30%).

Trečioji didžiausio lankytojų prieaugio sulaukusi svetainė buvo alio.lt (14,12%). Joje taip pat žymiau daugėjo moterų (19%) bei 72€-101€ pajamas gaunančių asmenų (33%).

Ryškiausiai sumažėjo internautų, kurie asmeniniais kompiuteriais naršė moteris.lt (-5,99%). Svetainėje mažėjo moterų (-14%), be to, mažiau lankėsi ūkininkai (-31%) bei moksleiviai ir studentai (-16%).

Į Cosmopolitan.lt (-5,17%) taip pat užsuko mažiau moterų (-9%) bei moksleivių ir studentų (-20%).

Klubas.lt (-3,30%) irgi pateko tarp trijų svetainių, kuriose labiausiai mažėjo lankytojų. Joje retėjo jauniausios auditorijos gretos: 7-14 m. vaikų buvo 16% mažiau, o 15-24 m. jaunuolių mažėjo 8%.

Kovo populiariausių svetainių tarp naršančių telefonais tope daugiau internautų taip pat sulaukė 17 svetainių.

Daugiausiai telefonų realių vartotojų kovo mėnesį sulaukusių svetainių TOP25

Sėkmingiausiųjų trejetukas buvo analogiškas PC, tačiau telefonais naršančios auditorijos augimas buvo kiek spartesnis: tv3.lt (759,96%), gismeteo.lt (33,42%) ir alio.lt (30,68%).

Daugiausiai telefonų naudotojų neteko vinted.lt (-13,94%), klubas.lt (-12,51%) ir cosmopolitan.lt (-8,37%).

Planšetėmis lankomų svetainių TOP25 augo net 21-a.

Daugiausiai planšečių realių vartotojų kovo mėnesį sulaukusių svetainių TOP25

Labiausiai auditoriją auginusios svetainės ir šiuo atveju buvo tv3.lt (826,59%), gismeteo.lt (24,05%) ir alio.lt (19,00%).

Svetainės, kuriose auditorijos mažėjo sparčiausiai buvo cosmopolitan.lt (-4,89%), moteris.lt (-3,95%) ir klubas.lt (-1,82%).

Žaliavo ir puslapių peržiūrų rodikliai

 

Kovą PC srautas išaugo 5,75% iki 1 209 713 020 puslapių, o vidutiniškai vieno internauto PC peržiūrėtų puslapių skaičius didėjo 4%. Bendras telefonais sukurtų peržiūrų skaičius didėjo 13,83%, o vieno vartotojo telefonu kuriamas srautas - 17%. Planšetėmis atversti 83 511 524 puslapiai (9,83%), o vidutinis vieno lankytojo puslapių peržiūrų skaičius augo 9%.

Pagal PC puslapių peržiūras augo 20 iš TOP25 svetainių.

Svetainių, turinčių daugiausiai PC puslapių peržiūrų kovo mėnesį, TOP25

Didžiausio susidomėjimo iš PC naudotojų sulaukė tv3.lt (3675,14%), cosmopolitan.lt (57,87%) ir kasvyksta.lt (37,41%).

Labiausiai puslapių peržiūrų skaičius krito svetainėse 15min.lt (-10,93%), one.lt (-3,80%) ir krepsinis.net (-3,37%).

Aktyviausių telefonų naudotojų sulaukiančių svetainių TOP25 geresnių rezultatų pasiekė 24-ios svetainės.

Svetainių, turinčių daugiausiai telefonų puslapių peržiūrų kovo mėnesį, TOP25

Labiausiai telefonų naudotojų įsitraukimas didėjo svetainėse tv3.lt (2360,49%), gismeteo.lt (68,09%) ir cosmopolitan.lt (61,73%).

Krepsinis.net buvo vienintelis portalas, kuriame telefonų srautas mažėjo (-0,14%).

Planšečių kuriamų puslapių peržiūrų daugėjo 22-ose svetainėse.

Svetainių, turinčių daugiausiai planšečių puslapių peržiūrų kovo mėnesį, TOP25

Šiuo atžvilgiu geriausiai sekėsi tv3.lt (2439,20%), manonamai.lt (147,45%) ir cosmopolitan.lt (63,88%).

Naršantys planšetėmis mažiau domėjosi cvbankas.lt (-5,41%), 15min.lt (-4,46%) ir klubas.lt (-2,21%) svetainių turiniu.

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

apžvalga

Sektorius

Žiniasklaida

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį