raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2015-07-22 12:28

Kas skatina arba atbaido nuo pirkimo internete?

Kokius prekės ženklus ir paslaugas internete žino Lenkijos e-komercijos vartotojai? Kas juos skatina pirkti? Kokiems pristatymo būdams jie teikia pirmenybę? Į šiuos klausimu atsako naujausia e-komercijos ataskaita.

Daugiau nei pusė respondentų (55%) teigia bent kartą pirkę internetu. Daugiausiai lenkiškose e-komercijos svetainėse perka 25-34 m. amžiaus žmonės (64%), aukštąjį išsilavinimą turintys vartotojai (69%) ir tie, kurių namų ūkio pajamos viršija 3000 zlotų (729 eurus).

„Ataskaitos duomenys rodo, kad lenkų susidomėjimas apsipirkimu internete didėja, tačiau tai nestebina. Lenkijos e-vartotojų elgseną tiriame jau keletą metų, todėl remdamiesi šiais duomenimis galima daryti išvadas ir prognozuoti šalies e-komercijos tendencijas“,— teigia Joanna Skierska, Lenkijos „Gemius“ padalinio prezidentė.                                   

Pirkti internetu patogu

 

Pagrindinės priežastys, dėl kurių vartotojai renkasi apsipirkimą internetu: tai, kad e-parduotuvės prieinamos 24 val. per parą (88%), galimybė išvengti ėjimo į parduotuvę (83%) ir nesunkiai palyginamos kainos (77%). Patrauklesnės kainos nei įprastose parduotuvėse (76%) pagal svarbą buvo ketvirtoje vietoje.

„Šiuo metu e-parduotuvėse apsiperka 55% internautų, lyginant su pernai metais, vartotojų skaičius išaugo 9%. Tyrimo cikliškumas mums leidžia matyti kokia dinamiška yra Lenkijos e-komercijos rinka – kaip keičiasi vartotojų poreikiai ir lūkesčiai. Neabejotina, kad e-parduotuvėms tai yra iššūkis, kadangi jos turi stebėti, suprasti ir reaguoti į šiuos pokyčius“,— paaiškina Patricia Staniszewska, Lenkijos elektroninės komercijos rūmų valdybos narė.

Populiariausi pristatymo būdai

Kokias kliūtis teks įveikti?

 

Internautai taip pat nurodė problemas, su kuriomis susiduria pirkdami internetu. Dažniausiai minimi faktoriai buvo didelės pristatymo kainos (41%), ilgas prekių laukimo laikas (38%) ir nepasitenkinimas produktu dėl to, kad šis nepateisino lūkesčių (20%).

Ataskaitoje „E-commerce w Polsce 2015. Gemius dla e-Commerce Polska“ (lenkų kalba) pristatomo tyrimo tikslas yra išsiaiškinti nuostatas, įpročius ir paskatas, susijusius su pirkimu internetu. Pateikiamos įžvalgos tiek apie vartotojus, kurie perka internetu, tiek apie žmones, kurie to nedaro. Atskaitoje nagrinėjamas esamų e-komercijos prekės ženklų žinomumas, priežastys, dėl kurių perkama internete, informacijos apie produktus šaltiniai, ROPO (research online, purchase offline) efektas, mobiliųjų įrenginių naudojimas bei kitos temos. Šią ataskaitą „Gemius“ paruošė Lenkijos elektroninės komercijos rūmams (e-Chamber).

Tyrimas atliktas naudojantis elektroniniais klausimynais, kuriuos užpildė 1500 respondentų, kurių amžius buvo 15 m. ir daugiau. Duomenys rinkti 2015 m. balandžio 17-25 dienomis. Tyrimą parėmė Lenkijos ekonomikos ministerija.

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

ataskaita

Sektorius

Prekyba

Šalis

Lenkija

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį