raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2015-10-15 07:54

Kaip jaunimas formuoja e-rinkodaros tendencijas?

Kuo interneto rinkodarai gali būti naudingi jaunuoliai? Kokios galimybės ir rizikos laukia marketingo specialistų, kurie nusprendžia bendradarbiauti su tinklaraštininkais? Apie tai, kaip jauni žmonės padeda formuoti tendencijas, pasakoja Krzysztof Majkowski, „Gemius“ konsultantų komandos vadovas ir vyriausiasis verslo konsultantas.

Norėdami, kad reklamos žinutė pasiektų jaunimą, rinkodaros profesionalai į savo veiksmus turi žvelgti iš tinkamos perspektyvos. Kai nusitaikoma į paauglių rinką, įprastai veikiantys sprendimai dažnai neatneša rezultatų, kurių tikimasi. Tiesą sakant, dažniausiai tai baigiasi nesėkme.

Kodėl iš viso verta apie kalbėti apie šią vartotojų grupę? Pirmiausia, tai yra galimybė tapti lankstesniems ir atviresniems neišbandytiems sprendimams. Be to, tai yra nemaža rinka, kuri turi šiek tiek pinigų arba bent jau įtakos leidžiant šeimos biudžetą.

Kova už dėmesį

 

Marketingo profesionalams tai reiškia, kad teks keisti įprastus komunikacijos būdus ir pasirinkti šiam tikslui tinkamiausius reklamos kanalus. Kitas iššūkis yra nesibaigianti kova dėl paauglių dėmesio –  jiems sunku ilgiau išlaikyti dėmesį ties vienu dalyku, o matomas turinys greitai atsibosta.

Svarbiausia yra kurti atsidavimą, o tam padeda įkvepiantis turinys, pateikiamas greitai ir lengvai prieinamu formatu. Verta pažymėti, kad šis turinys nebūtinai turi būti labai gilius. 

Jaunuoliai kuria savo prekės ženklą

 

Jei paauglys ant kokio nors prekės ženklo spaudžia „patinka“ arba jį „seka“, tai nereškia, kad pats prekės ženklas jam yra svarbus. Tai rodo, kad jaunuolis susitapatina su tam tikra koncepcija arba įvaizdžiu, su vertybėmis arba emocijomis. Svarbu suvokti, kad jaunam žmogui prekių ženklai nerūpi, nes svarbiausias prekės ženklas yra jis pats.

Paauglys tampa gerbėju kai prekės ženklas sukuria stilių arba savybę, su kuria jis gali identifikuotis, kuris jį kokiu nors būdu padaro unikaliu. Taigi, jaunuoliams prekių ženklai rūpi tik tuomet, kai gali juos panaudoti kuriant savo paties prekės ženklą.

Pokalbis vietoj monologo

 

Tai atveria didesnes galimybes, įskaitant tiesioginę ir, dar svarbiau, personalizuotą, komunikaciją socialinėje medijoje. Raktas į sėkmę yra įtraukiantis ir specifinei auditorijai pritaikytas turinys. Pasiekti tikslą galima ir reklamuojantis, tačiau geresnius rezultatus suteikia žinutė, kuri nėra tiesiog ištransliuojama, bet komunikuoja su tiksliniu vartotoju. 

Tinklaraštininkai – nuomonės lyderiai

 

Blogosfera yra puikus pavyzdys, parodantis tiek potencialą, tiek apribojimus ir rizikas. Geriausia iliustracija tikriausiai yra mados ir kosmetikos tinklaraščiai. Tam tikri jų kūrėjai, tokie kaip Maffashion, yra gerai žinomi daugybei internautų ir savo atkakliu darbu pelnė įžymybės statusą.

Rinkodarai tokie tinklaraštininkai naudingi, nes jie žino kaip kurti įdomų turinį ir auginti sekėjų gretas. Pats jų buvimas ir atsidavimas projektui skatina susidomėjimą. Dar daugiau, įtraukiant juos į marketingo kampanijas arba produktų pristatymus, užtikrinamas didesnis auditorijos įsitraukimas nei pasitelkus bet kurią reklamos formą. Be to, pasiekiama specifinė tikslinė auditorija.

Vis dėlto, pasirinkus netinkamą tinklaraštininką galimas ir atvirkštinis efektas.

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

nuomonė

Sektorius

Reklama, Mada

Autorius:

Krzysztof Majkowski

Vyriausiasis verslo konsultantas

Naujųjų technologijų ekspertas. Specializuojasi rinkos tyrimuose ir socialinėse medijose. Aktyviai dalyvavo konsultavimo ir tyrimų projektuose Lenkijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Dirbo su tokiais prekių ženklais kaip „Sony, „AT&T, „AkzoNobel, „Kraft/Mondelez, „TP SA, „TVP SA, „Jeronimo Martins, „Carrefour, „Real, „ReckittBenckiser ir „Diageo, vadovaudamas projektams Europos, Azijos ir Amerikos rinkose. Kaip vyriausiasis verslo konsultantas „Gemius, jis padeda klientams analizuoti duomenis ir pritaikyti įžvalgas priimant verslo sprendimus.

 

Rodyti visus su ekspertu susijusius straipsnius

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį