raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2015-05-12 09:43

Jungtinis medijų matavimas – naujas „Gemius“, „Nielsen“ ir „Millward Brown“ projektas

Jungtinis medijų matavimas – naujas „Gemius“, „Nielsen“ ir „Millward Brown“ projektas

„Gemius“, „Nielsen“ ir „Millward Brown“ ruošia naują projektą, kuris apjungs interneto, televizijos, radijo ir spaudos tyrimus Lenkijoje. Tai reiškia geras naujienas reklamos užsakovams – jiems pakaks vienos duomenų bazės planuojant reklamos kampanijas.

Naujoji tyrimo koncepcija, tikėtina, sukels perversmą reklamos rinkoje. Šie matavimai leis planuoti ir įgyvendinti reklamos kampanijas visų tipų žiniasklaidoje bet kuriuo pasirinktu formatu (taip pat ir skirtu mobiliesiems įrenginiams). Be to, pateiks informaciją apie skirtingas tikslines vartotojų grupes ir jų siocio-demografinius profilius.

Tyrimo ilgai laukti neteks

 

„Gemius“, „Nielsen“ ir „Millward Brown“ prezidentai žada nuosekliai įgyvendinti savo planus, kad naująjį tyrimą galėtų pradėti kuo greičiau. Interneto vartotojų, televizijos žiūrovų, radijo klausytojų ir spaudos skaitytojų duomenys bus apjungti vienoje multimedijos duomenų bazėje. Be to, ji pateiks prekių ir paslaugų vartojimo matavimus, pavadintus Tikslinės Grupės Indeksu (TGI), kuriuos atliks „Millward Brown“.

Darbai yra atliekami taip, kad galutinis produktas kiek įmanoma labiau atitiktų reklamos užsakovų poreikius – intuityvus naudojimasis duomenų baze leis lengvai valdyti tokį duomenų kiekį.

„Gemius“ auditorijos duomenis pateks kasdien

 

Ruošiantis šiam projektui „Gemius“ pereis nuo kasmėnesinio auditorijos duomenų pateikimo prie kasdieninio. Jame kaip ir iki šiol bus pateikiama informacija apie tai, kaip interneto vartotojai naršo svetainėse naudodamiesi skirtingais įrenginiais. Toks sprendimas atitinka šiuo metu televizijos tyrimuose naudojamą modelį ir leis užsakovams matyti praėjusios dienos interneto vartotojų duomenis. Planuojama, kad artimiausiu metu tyrimą papildys ir aplikacijų bei multimedijos vartojimo mobiliuosiuose įrenginiuose rezultatai.

Nauja visa apimanti tyrimų ekosistema

 

„Pagrindinis mūsų tikslas yra pateikti geriausius interneto matavimus globaliu mastu. Jau 10 metų tiriame interneto pasaulį. Mes matėme skaitmeninę revoliuciją kitose šalyse ir žinome, kad dalijimasis kasdieniais duomenimis mus prie to priartins,– aiškina  Piotr Ejdys, „Gemius“ prezidentas,– tuo pačiu plečiame savo veiklos diapazoną dirbdami su partneriais. Šiuo bendradarbiavimu mes įtrauksime internetą į platesnę rinkos tyrimų ir media planavimo ekosistemą”.

Elżbieta Gorajewska, „Nielsen“ auditorijos matavimų Lenkijoje vykdančioji direktorė, teigia: „Šis projektas yra puiki galimybė pritaikyti praktikas jau kurį laiką naudojamas JAV ir tokiose Europos rinkose kaip Italija. Televizija turi nuoseklią tvirtą poziciją reklamos rinkoje. Kitas didelis ramstis yra internetas, kurio svarba auga, ir į kurį galima žvelgti kaip į televiziją papildančią mediją. Abi šios terpės turi savo vietą media planuose, todėl rinka tikisi nuoseklių duomenų abiems medijoms.”

Pasak Krzysztof Kruszewski, Lenkijos „Millward Brown“ prezidento: „Vienas iš didžiausių mūsų klientų poreikių yra gauti duomenis, kurie apima visą rinką, įskaitant internetą. Rinkodarininkams labiau nei reklamos formatas rūpi tai, kad žinutė pasiektų pageidaujamą tikslinę grupę. Tačiau vartotojai yra išsisklaidę. Jie ne tik naudojasi skirtingomis medijomis, bet ir naršo internete skirtingais įrenginiais. Dėl šios priežasties mes džiaugiamės, kad jau netrukus rinka galės naudotis šiuo naujos ir precedento neturinčios kokybės produktu“.

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

įvykis

Sektorius

Kita

Šalis

Lenkija

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį