raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2015-10-01 11:39

Interneto TV rugpjūtį: daugiau dėmesio didžiųjų portalų turiniui

Interneto TV rugpjūtį: daugiau dėmesio didžiųjų portalų turiniui

Kaip ir tradicinės svetainės, interneto radijo ir televizijos portalai sulaukė daugiau asmeniniais kompiuteriais besinaudojančių žiūrovų – jų skaičius siekė 541 682 (2,49%). Auditorijos įsitraukimas šiek tiek didėjo: nežymiai išaugo vienam internautai tenkančių peržiūrų skaičius (2,19%) ir priešais ekraną praleistas laikas (0,07%).

Mažėjo auditorijos, kuri prie transliacijų jungėsi telefonais (-5,24%) ir planšetėmis (-17,80%). Prie mažųjų ekranų praleidžiamas laikas vienam vartotojui per mėnesį taip pat sumažėjo (-4,43% ir -10,54% atitinkamai), tačiau vidutinio planšetės naudotojo atliekamų peržiūrų skaičius didėjo 9,49%.

Atsižvelgiant į tai, kad dalis tyrimo dalyvių savo turinį mobiliuosiuose įrenginiuose transliuoja per programėles, kurios nepriima slapukų, telefonais ir planšetėmis naršančios auditorijos statistika atskiroms svetainėms nepateikiama.

Daugumos svetainių auditorija mažėjo

 

Rugpjūtį vienintelė augusi svetainė buvo tv3play.lt, kurios žiūrovų skaičius didėjo penktadaliu.

Interneto radijo ir televizijos svetainių populiarumo pokyčiai rugpjūčio mėnesį  (PC realūs vartotojai)

Vaizdo peržiūrų skaičius išaugo dviejuose didžiausiuose interneto TV portaluose: tv3play.lt turinio populiarumas didėjo dešimtadaliu, o delfi.lt – beveik 7%.

Interneto radijo ir televizijos svetainių populiarumo pokyčiai rugpjūčio mėnesį (peržiūros/perklausos)

Vis dėlto vaizdo ir garso transliacijoms internautai skyrė mažiau laiko visose svetainėse išskyrus tv3play.lt.

Interneto radijo ir televizijos svetainių populiarumo pokyčiai rugpjūčio mėnesį (laikas)

Žiūrimiausios laidos ir rubrikos

 

Didžiųjų delfi.lt rubrikų rezultatai parodė, kad portalo auditoriją itin domina mokslo ir gamtos tema – ši kategorija nusileido tik aktualijoms ir lenkė sportą.

Vis dėlto krepšinio tematika pirmavo tv3play.lt platformoje – projektas „Krepšinis“ pritraukė didžiausią auditoriją. Tarp daugiausiai žiūrovų sulaukusio turinio tvirtesnes pozicijas taip pat užėmė žinios ir naujienos – svetainėje lnkgo.alfa.lt joms teko net trys pozicijos.

Žemiau pateikiamos daugiausiai žiūrovų kiekviename portale pritraukusios laidos arba rubrikos:

Daugiausiai žiūrovų kiekviename portale rugpjūtį pritraukusios laidos arba rubrikos ir jų peržiūrų skaičius (PC).

Apie „gemiusStreamAudience“ — tai tyrimas, kuris matuoja internete transliuojamo turinio (video, audio) auditoriją ir jos elgseną. Jame dalyvauja 7-74 m. Lietuvos gyventojai, užpildę elektroninį klausimyną. Tyrimas atliekamas kas mėnesį.

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

apžvalga

Sektorius

Žiniasklaida

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį