raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2015-07-03 13:52

Internautai Centrinėje ir Rytų Europoje dažniausiai renkasi „Chrome“

Internautai Centrinėje ir Rytų Europoje dažniausiai renkasi „Chrome“

„Google“ kuriama „Chrome“ yra populiariausia naršyklė tiek Lietuvoje, tiek kaimyninėse šalyse. Trečdalis puslapių peržiūrų, kurias sukuria Lietuvos internautai, tenka „Chrome“. Didžiausio populiarumo ši naršyklė sulaukė Latvijoje – čia jai tenka beveik pusė matuojamo srauto.

„Gemius“ duomenimis, „Chrome“ pirmauja visose dvylikoje nagrinėjamų šalių. Lietuvoje antroji vieta ir penktadalis srauto tenka „Microsoft“ naršyklei „Internet Explorer“. Sidabras „Internet Explorer“ tenka ir Estijoje, Čekijoje bei Ukrainoje.

Trečioji pagal populiarumą Lietuvoje yra „Mozilla“ naršyklė „Firefox“ (17% srauto). Kitose šalyse, Latvijoje, Lenkijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje ir Vengrijoje „Firefox“ tenka antroji vieta. Didžiausią populiarumą ji pelnė Lenkijoje (28% srauto).

Rusijoje ir Baltarusijoje antroje vietoje įsitvirtinusi „Opera“. Baltarusijoje jai tenka 30% puslapių peržiūrų – nuo pirmaujančio „Chrome“ ją skiria 3 procentiniai punktai. Kroatija išsiskiria tuo, kad šalyje itin populiarios mobiliesiems įrenginiams skirtos naršyklės „Chrome Mobile“ ir „WebKit Mobile“ – joms tenka po penktadalį puslapių peržiūrų.

Tiksli kiekvienai naršyklei tenkanti srauto dalis – infografike:

Publikacijoje minimi interneto srauto tyrimo „gemiusTraffic“ duomenys. Šį tyrimą „Gemius“ atlieka daugiau nei dvidešimtyje  Europos, Artimųjų Rytų ir Šiaurės Afrikos šalių.

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

infografikas

Sektorius

Technologijos

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį