15min projektas "100 Lietuvų"
„100 Lietuvų“ – tai Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečiui skirtas projektas, skatinantis atrasti ir pažinti visokią Lietuvą – jos savitumą ir kasdienybę. Šis projektas – tai neįprasti maršrutai, nekasdieniai vaizdai, maži, bet dideli žmonės.
„Gemius“ pasidomėjo, kokia šio išskirtinio projekto auditorija. Šiam tirti buvo naudojamas analitinis įrankis „gemiusDirectEffect“.
„gemiusDirectEffect“ – tai visapusiškas matavimo ir analizės įrankis, kuris suteikia galimybę padidinti reklaminių kampanijų internete efektyvumą. Šis įrankis parodo kiekvieno puslapio lankytojų socio-demografinį profilį, leidžia apskaičiuoti konkrečios auditorijos pasiekiamumą (eng. reach), reklamos parodymo dažnį bei jos įtaką auditorijai (paspaudimai, veiksmai ir t.t.).
Naujienų portalo 15min projektas buvo tiriamas 2 savaites – tiek, kiek trunka vienos istorijos gyvavimo laikotarpis.
Išanalizavus šio projekto socio-demografinius profilius, paaiškėjo įdomus faktas, jog vidutiniškai vienas istorijos skaitytojas šiam projektui skyrė net 22 min. 58 s. (apskaičiuota per tiriamąjį dviejų savaičių laikotarpį). Kita vertus, tai ir nestebina, nes projektui pasirinktas multimedijos formatas: organiškai sujungiantis tekstą, vaizdą, video.
Džiaugiamės galėdami pasidalinti su Jumis šio 15min projekto socio-demografinio profilio statistika.