raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2016-04-11 10:53

„gemiusStreamAudience“: vasarį sumažėjusi auditorija rinkosi pramogas

„gemiusStreamAudience“: vasarį sumažėjusi auditorija rinkosi pramogas

Žiemos pabaigoje interneto radijo ir televizijos turinys pritraukė mažesnę auditoriją, kurios įsitraukimas taip pat mažėjo. Asmeniniais kompiuteriais multimedijos turinį įsijungė 575 658 realūs vartotojai (-7,73%), telefonais – 94 792 (-23,36%), o planšetėmis – 59 377 (3,30%).

Atsižvelgiant į tai, kad dalis tyrimo dalyvių savo turinį mobiliuosiuose įrenginiuose transliuoja per programėles, kurios nepriima slapukų, telefonais ir planšetėmis naršančios auditorijos statistika atskiroms svetainėms nepateikiama.

Stabiliausią poziciją išlaikė radijo svetainė

 

Dalį auditorijos prarado visos svetainės be išimties. Vis dėlto „Power Hit Radio“ nuostoliai buvo mažiausi.

Bendras multimedijos turinio peržiūrų ir perklausų skaičius susitraukė daugiau nei ketvirtadaliu – iki 8 300 488 (-27,28%). Labiausiai prie to prisidėjo trečdaliu smukęs „DELFI TV“ žiūrimumas. Turint omenyje itin spartų peržiūrų skaičiaus augimą sausį, toks pokytis buvo tikėtinas.

Mažėjo ir bendras vidutiniškai vieno realaus vartotojo multimedijai skiriamas laikas. Vienas lankytojas tam skyrė 02:20:38 (-6,19%), tačiau dviems svetainėms vasaris šiuo atžvilgiu buvo palankus – ilgiau savo auditoriją išlaikė „LNK GO“ ir „Power Hit Radio“.

Internautai multimedijai iš viso skyrė 1 349 230 valandų (-13,44%). Didžiausia laiko dalis, kaip įprasta, teko „TV3 Play”, tačiau vasarį ji krito žemiau 50% ribos. Sau tenkančią laiko dalį labiausiai pasididino „Power Hit Radio“, o didžiausias mėnesio praradimas teko „DELFI TV“.

Populiarėjo pramogins turinys ir filmai

 

„DELFI TV“ geriausiai sekėsi rubrikai „Pramogos“, kuri vienintelė šioje svetainėje augo pagal visus tris rodiklius: žiūrovų daugėjo 21%, peržiūrų skaičius kilo 35%, o vieno realaus vartotojo skiriamas laikas 59%. Vis dėlto geriausi atskirų rodiklių rezultatai priklauso kitoms rubrikoms. Pagal realių vartotojų (45%) ir peržiūrų (68%) skaičių labiausiai augo „Auto“, o pagal vieno žiūrovo per mėnesį skiriamą laiką – „Live“ rubrika (1 val. 36 min. – 123% mėnesinis augimas).

„TV3 Play“ labiausiai augo už penketuko ribos esančios filmų rubrikos žiūrimumas: realių vartotojų daugėjo iki 14 502 (102%), peržiūrų – iki 58 224 (155%), o vidutiniškai vienam žiūrovui tenkantis laikas ilgėjo iki 2 val. 25 min. (48%). Vis dėlto, laida, kuriai skiriamas laikas augo labiausiai, buvo „Apie mus ir Kazlauskus“ (1 val. 13 min. – 81% mėnesinis augimas).

„LNK GO“ visais atžvilgiais geriausiai sekėsi taip pat už penketuko ribų esančiai rubrikai „Kita“, kurios turinį 12 792 realūs vartotojai (220%) peržiūrėjo 20 707 kartus (149%) ir tam vidutiniškai skyrė po 6 min. vienam žiūrovui per mėnesį (57%).

Apie „gemiusStreamAudience“ – tai tyrimas, kuris matuoja internete transliuojamo turinio (video, audio) auditoriją ir jos elgseną. Video/ audio peržiūros matuojamos nuo to momento, kai vartotojas pradeda žiūrėti/ klausytis įrašo (po reklaminių intarpų). Tyrime dalyvauja 7-74 m. Lietuvos gyventojai, užpildę elektroninį klausimyną bei svetainės, kuriose įdiegti tyrimo skriptai. Atliekamas kas mėnesį.

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

apžvalga

Sektorius

Žiniasklaida

Šalis

Lietuva

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį