raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2016-06-03 08:31

Gemius laimėjo auditorijos matavimo konkursą Lenkijoje

Gemius laimėjo auditorijos matavimo konkursą Lenkijoje

Interneto rinkos dalyvių asociacija Lenkijoje (PBI) priėmė sprendimą nutraukti praeitais metais sudarytą sutartį su „GfK Polonia“ dėl oficialų interneto auditorijos tyrimų tiekimo Lenkijos rinkai ir atnaujino bendradarbiavimą su Gemius.

PBI – už interneto auditorijos tyrimų standartus Lenkijoje atsakinga organizacija. Jos akcininkai – didžiausi Lenkijos interneto žiniasklaidos leidėjai : Agora, Allegro, Grupa One, Ringier Axel Springer ir kiti.

Gemius ir PBI bendradarbiavo daugiau nei dešimtmetį, tačiau praeitais metais po ilgai trukusio konkurso buvo sudaryta nauja sutartis, pagal kurią nuo 2016 m. kovo mėnesio oficialius interneto auditorijos tyrimų  duomenis Lenkijos rinkai turėjo pradėti teikti „GfK Polonia“.

„Šis laimėjimas yra visos Gemius komandos sunkaus darbo rezultatas. Siekiant susigrąžinti prarastą poziciją rinkoje, „gemiusAudience“ tyrimui Lenkijoje, per paskutinius metus, buvo skiriamas ypatingas dėmesys, todėl labai džiaugiamės, kad po trumpos pertraukos tarp Gemius ir PBI buvo sudaryta nauja ilgalaikė sutartis ir mūsų duomenys nuo birželio mėnesio vėl tapo oficialia ir vienintele interneto auditorijos matavimo „valiuta“ Lenkijoje“,- komentavo regiono vadovė Baltijos šalims Gryta Balserytė.

Bendradarbiavimo su Gemius atnaujinimą lėmė keleto naujausių sprendimų įdiegimas „gemiusAudience“ tyrime – interneto lankomumo išskirstymas į skirtingas platformas (angl. multiplatform), bendro pasiekiamumo duomenų pateikimas įvertinant persidengimą tarp skirtingų įrenginių naudotojų (angl. total), PC naršančios auditorijos išskirstymas į ofiso ir namų srautus  (angl. home and office split) bei visų duomenų pateikimas kasdien (angl. Overnight). Du iš įgyvendintų sprendimų jau yra sulaukę pripažinimo „IAB Europe Research Awards“ organizuotuose konkursuose, kuriuose iškovojo aukščiausius laimėjimus - už bendro pasiekiamumo skaičiavimo metodologiją („IAB Research Awards“, Berlynas, 2015 m.) ir už kasdienių duomenų pateikimo sprendimą („IAB Research Awards“, Lisabona, 2016 m.).

Sutarties Lenkijoje atnaujinimas yra ne pirmas svarbus laimėjimas paskutiniuoju metu - gegužės mėnesį Gemius laimėjo konkursą Čekijoje, kur ir toliau bus oficialia interneto auditorijos matavimo „NetMonitor“ duomenų tiekėja.

Raktažodis

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

įvykis

Sektorius

Žiniasklaida

Šalis

Lenkija

Komentaras:

Gryta Balserytė

Regiono vadovė Baltijos šalims

Gryta Balserytė žiniasklaidos ir reklamos versle dirba daugiau nei 10 metų. Nuo 2011 m. vadovauja interneto rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Gemius“ biurui Lietuvoje, nuo 2014 m. veiklos strategiją kuria Latvijos, o nuo 2015 m. ir Estijos „Gemius“ padaliniams.

Rodyti visus su ekspertu susijusius straipsnius

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį