raktažodis

raktažodis

Interneto auditorija

Socialinė medija ir komunikacija internete

šalis

šalis

Baltijos šalys

Rytų Europa

Rusija

Turkija

Vakarų Europa

2016-10-14 08:14

„Disney“ perka „Netflix“?

Radosław Gołąb, Reklamos verslo plėtros direktorius EMEA regione

Sklinda gandai, jog „Disney“ planuoja įsigyti „Netflix“. Ar taip gali nutikti ir kodėl Amerikos gigantas gali ryžtis šiam žingsniui?

„Gemius“ reklamos verslo plėtros direktorius EMEA regione Radosław Gołąb tiki, jog „Netflix“ būtų dar viena „Disney“ pajamų srauto diversifikacija. Tokios platformos įsigyjimas be abejo sustiprintų „Disney“ poziciją.

„„Disney“ jau pelnosi iš daugybės platformų: jie parduoda teisę rodyti savo filmus televizijose; jiems priklauso „Maker Studios“; dalį pelno gauna iš pramogų parkų bei ten parduodamų firminių produktų. Taigi visiškai logiška, jog „Disney“ gali įsigyti „Netflix“, tai galėtų būti ilgalaikė online strategija.“,- sake Gołąb.

„„Netflix“ įsigyjimas atrodo dar labiau tikėtinas, turint omenyje, jog „Disney“ įsigijo 33% „BAMTech“ kompanijos akcijų, kuri atakinga už Pagrindinės Beisbolo Lygos bei kitų Amerikos laidų transliacijas. Kompanijos strategija aiški: šiuo metu jie rizikuoja investuoti į interneto turinį“,- prideda eksperktas.

Kitas galimas „Netflix“ įsigijimo kandidatas – „Apple“.

Raktažodis

Į iškarpinę> Spausdinti

Turinio tipas

nuomonė

Sektorius

Pramogos

Autorius:

Radosław Gołąb

Reklamos verslo plėtros direktorius EMEA regione

Norėtumėte apie tai sužinoti daugiau?

Susisiekite su mumis

Gaukite visas naujienas, nuomones ir gidus viename el. laiške!

Gaukite naujienlaiškį